.......

dagens

... klädsel: svarta cheap monday och en gul (!) levi's t-shirt
... smink: mascara
... frisyr: typ som vanligt, med ett fjärilshårspänne
... låt: cheeky girls
... vill ha: godiset som min syrra åt upp, pissunge :P
... saknad: njaeeeh, the cure  
... roligaste: kortege i sikte haha ^^
... tråkigaste: kemi, fast det blev kul sen (när jag fattade) så ne det va faktiskt kul, geografin va tråkigare för vi läser om climat och det är fan inte kul nånstans
... kramar: dom jag alltid kramar ^^
... pussar: jonas tihihi
... TV-program: öh ingen tv idag
... köp: vårflamman :P
... godis: ALICE ÅT DET!
... lunch: ravioli, det va gott ju
... kvällsmat: potatis och linsgryta och alltså potatis nooo 
... träning: nej :P fast jag promenerar ju faktiskt till skolan haha
... läsning: skolstuff och vårflamman
... nyttigaste: typ.. äpple


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback