sing for me

nu känner jag mig faktiskt rätt duktig som har pluggat ^^
det känns som jag typ är klar, men det är jag nog inte haha.
ska fortsätta lite till när jag har duschat snart.

idag va en väldigt lång dag, fast det va kul ibland.
typ i matsalen när vi va högljudda och garvade åt citat som:
"har ni tänkt på hur VIIT mjölk är egentligen???"
"har ni sett en såndär dokumentär.............. om 7åringar som ammar?!
"vicky gillar inte flytade, bara hennes" (diala, wtf?) hahaha
och mycket mer som ja inte kommer ihåg, jo just det, carro lärde sig att säga "jävla cpåsna" på arabiska ^^ och ah, vi gick även in väldigt många på toaletten... öh haha.


världens roligaste skämt handlar om en kååååv faktiskt D:


åh när den här veckan är slut är det skööööönt. eller alltså när helgen kommer (höhö)


HAHA kolla alice på den här bilden. busiga sötunge :D
alicegoespeace

nu är duschen ledig hejdå <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback