en gris, en get, en svartklädd estet

hahaha, för roligt.
dock inte roligt att teknis förlorade, pga FUSK!
men men, vi äger ändå haha. 
ut med packet liksom! hahah det va NÄSTAN lite patetiskt. 
väldigt kul med toga iaf haha.


omg EN skoldag kvar.
och jag har ändå bara två lektioner, wohoo. 
och ikväll ska asianbabes på fest ^^ 
något jag måste göra innan julafton förutom att köpa julklappar (haha) är att städa mitt rum, för ja, jag misslyckades med att hålla det städat.
it's just sad, men vecka 49 hade jag ingen tid, och så har det förblivit haha.  


nu har jag egentligen inte så mycket mer att säga
inte så konstigt eftersom jag bloggade igår haha
puss&hej!

(miss my baby <333)

Kommentarer
Postat av: jonsey

me also miss my baby

2006-12-19 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback