jul jul, strålande jul

jadå, det blev en bra jul trots avsaknaden av snö.
mysigt med familjen, världens bästa tomte (guess who) och massor av god mat.
nu kanske ni undrar vem tomten är, men jag säger bara att jag har kysst honom så tror jag ni förstår.
kysst tomten höhö.
men hur som helst fick alice världens roligaste spel, cluedo, omg jag kan spela det hur många gånger som helst, även om jag alltid har otur så jag inte vinner.
haha just det OTUR, för jag ÄR faktiskt ganska skicklig ^^
ni kommer förstå när jag tvingar er att spela det haha, oerhört spännande är det iaf.

julaftons roligaste måste vara när vi öppnade det stora brevet med paket från mina föräldrars kompis ifrån Färöarna där de har bott.
hon brukar alltid skicka saker som hon har stickat och sånt, jättegulligt.
men iår skickade hon lite mer än vanligt.
såhär va det, pappa hade skickat julkort förra året där det stod typ "God Jul och gott nytt år önskar Anette, PO, Elza, Alice och de två kattgrabbarna siki och zäta" eller nåt sånt han kommer självklart inte ihåg.
på färöarna pratar man danska och ett konstigt eget språk, så på nåt sätt uppkom en språkförbristning och i brevet vi läser vi "Grattis till tillökningen i familjen, här är något till tvillingpojkarna, jag uppfattade tyvärr inte namnen"
HAHAHAHHAHAHH omg jag dör :P
hon hade skickat två par jättesöta sockar till tvillingpojkar som inte existerar
hahahhahahaha, kul när hon får veta hur det egentligen ligger till..

efter kalle anka på julafton sänds "kan du vissla johanna"

jag hoppas ni har sett det iaf en gång, för det är underbart

det värsta är att det är svårt att inte börja lipa, det är så himla fint bara, jag rekommenerar det starkt om ni inte har sett det, kom ihåg det nästa jul haha :P


idag har jag bara slappat, jonas har varit här, vi har myst och spelat minibiljard haha, för roligt även om han vann alla gånger utom en.

vi spelade även cluedo med min familj och jag äger honom stort där iaf ^^

imorrn ska vi byta julklappar för det är även vår 10månaders dag hihi

så då får vi se vad som väntar haha

imorrn går även mellandagsrean av stapeln, wohoo, ska va där tidigt och stå utanför gina tricot, nu vet ni hahah.

jag bara älskar rejäla reor haha.

passion for fashion!

jag läser mååånga modebloggar nu, http://modeflickan.blogspot.com är min favvo, för er som också läser och inte har upptäckt den ^^
det är egentligen lite sjukt hur roligt det är med kläder och stuff.
men så är det, det är verkligen min passion, i never get enough.
dock tror jag inte att jag är ensam om det precis.
jag fick lite ryck på mitt hår häromdagen och bestämde mig för att klippa det lite igen, jag hade tänkt spara det jättelångt men alltså jag orkar inte, mitt hår mår inte bra av det, det blir för livlöst.
väldigt intressant och ytligt det blev nu.
jaaa nu ska vi spela cluedo igen :D
happy mellandagar på er allihopa hahaha <333

julish




Kommentarer
Postat av: Honey

vilkn scary tomte O: åååh cluedo :D god mellandagar!

Postat av: Vicky

jag såg mamma kyssa tomten jag... (den kanske honey borde sjunga ;P)

2006-12-28 @ 22:33:28
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback