när det lider mot jul

jag har varit på blogghumör ett bra tag nu, men det har tydligen varit krångel med servern.

just nu är jag trött och sjuk (har bara fått i mig lite yoghurt idag, nåt är riktigt snett haha) och inte alls på blogghumör egentligen, men here i am.

mest för att jag inte kommer på nåt bra att skriva min fake oral presentation i svenskan om haha.

även om jag vet att det kommer lösa sig snart.


den här veckans nyckelord måste vara lucia
how i love it ^^
det va värt all stearin jag fick i håret måste jag säga haha.
så mysiga sånger och kul när folk verkligen ser ut att glädjas lite av oss.
det va dock inte alltid fallet men ändå haha.
vad man fick för mödan: toffifee, romerska bågar, lussekatter, pepparkakor, skumtomtar, en ängel i trä, en ganska ful ryggsäck och sist men inte minst, en ergonomisk kudde värd 600 spänn!
that's something, huh? hahah
sen skadar det ju inte att jag och jennica fick 18 timmars creativity och service för det ^^
inte heller att teknis luciatåg enligt vad jag har hört sög mohaha


något som är skönt är att nästan allt i skolan är över för i år.
dock kan jag inte riktigt sluta vara stressad, för jag har inte köpt en enda julklapp!
nu finns de viktigaste iaf äntligen i min hjärna iaf, men allt skiter sig för jag kan inte gå ut idag, suuck.
imorrn är det iaf en vecka kvar, och förhoppningsvis kan jag äntligen slappna av då ^^


(Kvinnlig arbetsförmedlare ~30 kommer ut i väntrummet.)
Kvinna: Christer Fuglesang!
(Alla i väntrummet ser sig om stirrar på henne.)
Kvinnan: Nej, jag skojar bara! (Ropar sedan upp rätt namn.)

HAHAHA, fyndigt måste jag säga.


och nu en sista önskan: SNÖ!


Kommentarer
Postat av: Honey

krya på dig yoghurtätare^^

Postat av: vix

nickar instämmande

2006-12-17 @ 20:12:42
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback