ok go

how i love them! kolla det här klippet om ni inte redan gjort det via linas blogg (eller nån annanstans iofs, jag och lina är ju inte världens mittpunkt trots allt)
http://www.youtube.com/watch?v=NINJQ5LRh-0

http://www.youtube.com/watch?v=NawuBK6tfao&mode=related&search=

på annadagjul trängdes asianbabes på gina tricot, shit pommes vad fullt det var.
jag bar mer kläder än jag orkade och alla våra armar (haha vi har två var) skakade :P
ansträngde mig mer där än jag nånsin gjort på en idrottslektion, eller nej det är inte riktigt sant, indiansmyg i nian, now we're talking ^^
anyway, när vi stod i kön till provrummet hade vicky en prislapp i håret, hon kostade 124,50 :P
till slut blev det iaf lite fynd, och honey fick ÄNTLIGEN köpa sin efterlängtade topp på MQ :D:D:D
den passar dig som handen i handsken haha.
liknelser is teh shit, speciellt halims liknelser i ett öga rött typ "det kändes som en ny tandborste man inte riktigt vant sig vid" eller nåt sånt :P  
annandagjul var också min och jonas 10måndag då vi bytte julklappar och åt på alléterrassen, mysigt värre ^^

i onsdags va jag med lina och anna i annas omtalade säng hahaha, i love that bed.
vi såg på american pie två, som tydligen också innefattar bandgeeks och en mycket suspekt scen med en trumpet hahahah.
och lina planerade vad vi ska göra på hultsfred mohaha.
vi bytte också julklappar, jag fick ett öga rött av lina, how i love that book, och ett gloss av anna med ett rim som jag inte förstod och det berodde enbart på mig för det va klockrent haha ^^
lina visade även sin julklappsrebus hon hade haft på sin lillebrors present och den va oerhört fyndig hahahah, speciellt lucy in the sky with diamonds :P

i torsdags tog jag hand om mig själv! gagaga, inte som nancy i mosippan dock.
jag färgade håret och klippte mig, så nu har jag inte slitet hår, men jag tycker det är för kort nu, men men.
är inte missnöjd eller så, saknar bara 5 cm av mitt hår haha :P
jag såg massa avsnitt av sex and the city och alltså dom berör mig verkligen!
och jag vet, jag är ganska överkänslig och lipar ganska ofta till filmer och serier, men det här är nåt speciellt.
ska inte gå in närmare på det haha, när jag är klar med det här inlägget ska jag dock börja med säsong 5 som jonas brände till mig igår, wohooo
miranda ska få barn! <333



jag längtar till nyår nu, ska bli kul ^^
jag har tillochmed champagne :D
and a dress, hihi.
igår va jag med familjen i gbg, askul, hittade svarta cheap mondays, inte i denim utan typ lite tunnare tyg och jag älskar dom haha.
hittade även väskan på HM som engla om för ett tag sen, yeah ^^
det va lite coolt för jag sa till mamma att jag letade efter en svart väska, inget mer, och hon ba "det är den här va" så va det rätt, av typ hur många väskor som helst.
hon känner mig den kvinnan haha.
sen åt vi på en restaurang där servitrisen kollade snett på oss (you get it?) hahah
igår började säsong 3 av little britain, :D:D:D
jag hade dock redan sett avsnittet men det va kul ändå.
jonas va här också, och han hade med sig holiday chips som jag har suktat efter sen vickys surprise party haha.
det va gott ^^        
och imorse skulle han gå upp sex för att jobba, som vanligt haha och jag är alltid helt borta och vaknar knappt.
somnade om på 1 sek och sov till 11, haha life is gooood sometimes.


förresten har jag inte kommit på nåt bra nyårslöfte, nån som har nåt förslag?


Kommentarer
Postat av: jonsey

trodde aldrig du skulle fråga, jag HAR förslag ;DDD

2006-12-30 @ 15:48:01
Postat av: elza

haha, jag trodde nästan det :P jag tror dock att jag redan lovat en hel del haha

2006-12-30 @ 16:04:58
Postat av: jonsey

haha, som vad? ;DDD

2006-12-30 @ 18:20:27
Postat av: vix

happpy new yeaaaaaar babe (L)(L)(L)

2006-12-31 @ 16:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback