supplies!

igår firade vi äntligen vicky, wohoo ^^
med tanke på hennes ursprung va det ju inte "surpriseparty" utan "SUPPLIESparty"
hahah
intressanta händelser under festens gång var följande:

- vi skulle leka nånslags suplek där tärningar behövdes. vi hade inga tärningar :P men, petite moi va räddaren i nöden för att jag av nån anledning hade min miniräknare med mig. hahaha. hur som helst funkade det inte så bra att använda miniräknaren som tärning, det va komplicerat och blev segt, så egentligen va jag inte alls räddaren in nöden haha. 
- istället för tärningsleken gjorde vi bara en liten del av den, vattenfall, som går till så att en person börjar dricka och sen får följande personer inte sluta förrän personen bredvid en har slutat och ah, jobbigt att förklara och mycket jobbigt om man va bland dom sista. det va iofs inte jag, men eftersom jag är ganska envis bestämde jag mig för att dricka upp hela innehållet i mitt glas för att jävlas med de andra. det va inte så smart för den enda som led av det va nog jag haha. 
- till slut lekte vi sanning eller konsekvens. det kändes lite "hej jag går i sexan och vågar inte ta konka men gör det ändå" på det hela haha. fast själv tog jag ju sanning med rädlsa föratt jag skulle va tvungen att göra en lapdance annars haha. just nu kommer jag inte ihåg vilken fråga jag fick. HAHA jo just det, vilken kvinna jag skulle tillfredställa helst av dom som va i rummet hahaha. jag valde honey för att "hon skulle nog uppskatta det mest" hahaha. alla verkade tycka att det va rätt svar, även honey *nudge nudge* ahahah. 
vicky, honey och danne sög tå :P hahahah så jävla psykat 
vickys kommentar "Men neee, jag kan pussa!" 
haha, det blev inte så. 
- jonas "im-in-a-rockband" move ^^ 
- linas och jonas dramatiska koreografi till song 2 tror jag det va ^^ 
och mycket mycket mer haha.
vickys sista kommentar innan vi gick va "tack för allt! jag skulle följa er till dörren, men jag orkar inte" 
hahaha, älskar dig gumman <33333
  

idag borde jag egentligen ha pluggat hela dagen, men det har jag inte gjort.
men dagen är ju inte slut än, på långa vägar haha.
read my lips: jag vill att vecka 49 ska va över


i fredags hade alice kalas.
det brukar va jobbigt i vanliga fall, men den här gången sov några av ungarna över.
omg dom håller aldrig käft!
men en del är för söta (haha, japp jag sa det precis, alla är det inte, jag är en hemsk människa men vissa betedde sig helt seriöst som apor)

alicepellpell
haha, nice pose


nu ska jag äta lasagne^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

its cuz i AM in a fuckin rockband

2006-12-03 @ 20:50:05
Postat av: Honey

snygg tröja, tror ja känner igen den :D

Postat av: Anna

iiew.. har fortfarande inte hämtat mig från att ha sett tre personer suga tå :P

2006-12-04 @ 22:15:32
Postat av: v

hahahha har fortf. inte hämtat mig från att ha SUGIT tå :O

2006-12-05 @ 21:07:58
Postat av: Honey

hhahahhh

2006-12-06 @ 18:40:24
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback