white christmas

nej jag skulle inte tro det.
men jag tror vi överlever ändå faktiskt.
idag har jag äntligen blivit färdig med julklapparna, inte en dag för tidigt.
med färdig menar jag att jag har köpt dom haha.
jag avundas alla organiserade människor som hade köpt, slagit in och rimmat på presenterna för en vecka (eller en månad) sen.
och som dessutom har det relativt städat jämt och inte behöver storstäda danföredanföredopparedan.
samtidigt förstår jag inte varför jag alltid ältar detta när jag ändå inte ändrar på mig.
jag är slarvig, har okvinnlig handstil, har alltid stökigt rum, är ofta sen, gör saker i sista sekunden, är oerhört virrig och glömsk och kan inte vika kläder ordentligt.
men det är ju faktiskt sån jag är och alltid har varit och det brukar ju gå rätt bra ändå.
det roliga är att just nu borde jag inte ens blogga, men det känns nödvändigt haha.

skolan är alltså över för i år!
jag har bestämt mig för att inte plugga alls under lovet, förutom att läsa ett öga rött, men det är ju roligt haha.
egentligen skulle jag kunna göra massa saker, men jag tror att jag måste varva ner lite och låta skolan vara helt.
jag hade tänkt att ta hem psykologin, men jag orkade inte gå runt med boken på stan och det övervägde haha.
som om jag skulle pluggat ändå, inget känns så omotiverat att plugga som psykologi eftersom ingen, inte ens läraren vet vad vi gör.
alltså är jag fri i två veckor :D

HALLÅ ELLER! :P
i tisdags begav vi (jag, hun, vix) oss till en fest där majoriteten bestod av totalt okända, äldre människor.
det va väldigt roligt haha, det mesta iaf. it's delicious!
vattenpipan gjorde festen måste jag säga.
dagen efter i skolan kändes dock ganska tung haha.
men vi fick godis på engelskan och fick även se DEN RIKTIGA grinchen, myspys, robin äger ^^
och TOK resulterade nästan i försoningssex mellan honey och xander hahahah.
sen va vi tvungna att baka kladdkaka, det va det jobbigaste baket ever haha. fast egentligen va det inte jobbigt, vi va bara trötta, så vi låg på honeys köksgolv lol.

igår va det avslutning.
den va inte rolig och jag såg ingenting, precis som förra året haha.
kanske att jag får en glimt av nåt nästa år.
oscar tyckte jag valde den "helt klart sämsta platsen i hela kyrkan"
bakom en pelare, tänker ni, men nej, det han menade va att jag satt framför patrik som försökte fläta mitt hår och strypa mig inom loppet av fem minuter.
det va dock roligare än själva avslutningen och det säger väl allt :P
kul däremot när nån kvinna ställde sig upp när det sjöngs "dagen är kommen" och verkade tycka att alla skulle göra det.
så blev det inte haha.
sen fick vi äntligen fika och dom åtråvärda snickerskakorna haha ^^
vi slutade vid 10 och honey skulle till tandläkaren 15.
vi fördrev den tiden i stan, ja haha.
det va bra för jag hittade en del julklappar och sen åt vi på campino, vicky smög in en falafel haha.
det smakade gott men vi mådde illa sen.
jag känner att det jag skriver är oerhört intressant atm haha.
förresten, ett julklappstips till nån liten unge:
på åhlens leksaksavdelning finns en "dancing hamster" som diggar till "macho man" hahah, very (omg) cute!

nu måste jag städa!
ikväll ska jag till jonas så det måste iaf bli halvvägs klart idag.
kommer troligtvis inte blogga något innan jul, så jag vill passa på att önska er alla en riktigt god jul och det gör jag genom den här bilden:


elza boll

GOD JUL <33333

Kommentarer
Postat av: vix

wiee en pilatesboll ;P hahaha

Postat av: tea

vilket gulligt kort! :D

2006-12-22 @ 20:17:02
URL: http://telicious.blogg.se
Postat av: Honey

hahahaha bästa bloggen ever^^

2006-12-22 @ 21:07:22
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Jennica

God jul=D

2006-12-22 @ 21:37:32
URL: http://jennicadahlqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback