why do you have to put an ocean between us?

min rubrik kommer från sex and the city, carrie säger det när big ska flytta till frankrike.
det är bara så bra.
och jag älskar miranda och steve ^^
dom påminner om mig och jonas litegrann (observera, litegrann. inte till faktumet att steve är en fattig bartender och miranda är smart och framgångsrik haha)
men jag är inte en miranda, jag är en carrie, ja, jag gjort ett test haha.
fast jag tror jag va en miranda tills sommaren innan gymnasiet.
haha intressant va? ^^ 


jag måste säga att jag känner lättnad för att jag inte har så mycket kvar att göra i skolan.
de senaste veckorna har varit påfrestande.
fast det känns bra när man känner att man får igen nåt för mödan man har lagt ner.
så kändes det dock inte efter biologi paper 1
men paper 2 gjorde mig lycklig haha.
diskuterade med lina (som går natur) att ibland känns det verkligen som att man tar skolan på föör stort allvar.
folk sitter som på nålar när proven kommer tillbaka som om det vore det viktigaste i livet.
och hallå, IB, jag har inte ens nåt betygsavgörande än?
MEN, samtidigt vill man ju inte lära sig allt i mars i trean heller.  
för det går inte haha.
nog pratat om skolan nu, matteprovet är över och jag är jätteglad även om det kanske inte ens gick bra.
vem vet?
på tisdag vet jag iaf :P


imorrn är det dags för det första luciatåget, wiie ^^

tyvärr har jag lite ont i halsen :(
blev lite hypokondrisk igår och trodde jag skulle bli jättesjuk så jag gick hem.

men det blir nog bra.

jag köpte jag mitt lucialinne idag haha, ute i god tid eller vad tycker ni?

och nu har jag tvingat mamma att klä kronan för alltså, det va svårt.
för övrigt är alla fyra sopranerna IB-barn :P


ikväll ska jag och jonas på bio, borat hahaha.
så jag funderar starkt på att sova lite nu så jag inte somnar på bion, eller ännu värre, direkt när vi kommer hem haha.
så får det nog bli.


haha just det, skulle ju skriva om vad som hände mig på bussen igår. det här är nästan så att det skulle platsa på tjuvlyssnat.se


En dagisgrupp går på bussen, en liten pojke sätter sig bredvid mig. vi pratar lite allmänt och efter ett tag:

Pojken: Vart har du varit?

Jag: I skolan

Pojken: Va?! går du i skolan??

Jag: hehe, jaa

Pojken: Jag trodde du jobbade!

Jag (glad över att han tror att jag är äldre än vad jag är): haha, jasså, ne jag går i skolan.

Pojken: Hur gammal är du?

Jag: Gissa

Pojken: Hmmm... elva?

HAHAHAHHAHAHAHAH

vad knäckt jag blevhahaha.

alla runt omkring oss, inklusive jag börjar asgarva, och den oerhört söta pojken blir generad och säger "Oj... va det fel?"
så söööööööt. men trög hahahaha

bye


Kommentarer
Postat av: Vicky

lol.. när ska du bli en samantha? hahahaha ;P

Postat av: Jennica

Hahahaha kan du inte skicka in den? :D Och oj, det har jag inte tänkt på, att alla fyra är IB haha:D Ses om en timma:D

2006-12-09 @ 08:27:34
URL: http://jennicadahlqvist.blogg.se
Postat av: Ammi

haha, snälla skicka in den :D

2006-12-18 @ 23:38:15
URL: http://ammi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback