italy, oh yeah!

now im back.. saknar redan värmen och allt.
men jag har det bra i sverige också måste jag säga, det fanns en hel del jag saknade här också.
jonas, det kändes helt underbart att träffa dig igår. det kändes som om en del av mig saknades när jag va utan dig.
tack för att du finns, tack för brevet, tack för allt!


nu åter till resan.
jag, lina och anna lyckades få platserna längst bak (jag fick springa in i bussen och ta dom, för jag är mest bitch av oss haha)
det va en trevlig bussresa mestadels, fast man blev väldigt trött på en del snack.
"det är inte mattematiskt bevisat" är en fras som ger mig kväljningar till exempel :P
vi sov en hel del på bussen också, tydligen hade vi dom skönaste sätena för vi sov helt klart mest.
folk funderade på om vi va nerdrogade, men neeeee inte va vi det. hahaha

väl framme i italien va det varmt, 33 grader tror jag det va.
vi fick vårat rum som va litet men mysigt haha, iaf efter att vi hade möblerat om det totalt.
stackars städerskor.
anyway, alla va rätt trötta i think, vi försökte kolla på matchen mellan frankrike och brasilen tror jag det va, och då drack vi frappe haha som är nån slags milkshake.
hm jag känner att jag skriver alldeles för detaljerat, kommer inte orka med det.

dagen efter va det den första spelningen, vi marscherade, gjorde rättvändgenomgång haha, det gick rätt okej, men när vi kom fram och stod med de andra orkestrarna kände jag mig svimfärdig.
men jag svimmade inte, thank god ^^
sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, men jag tror vi gick runt i affärer.
just det, tror det va då vi åt en jättegod pizzaslice till lunch, haha nödvändigt vetande :P

haha nej jag orkar itne skriva såhär mycket, nu gör jag en lista istället

saker som hänt i lido de jesolo:
- anna, lina och jag fick ett namn = dynamiska trion, tack anders :P
- spelning i ett poolområde på en camping, då några tyska ungar sa "fuck you" till oss
- marsch och spelning på piazzor (torg)
- venedig :D (gondol, underhållning, promenad i gränder, och köpande av smycken)
- köpt drinkar ^^ june bag is the shit, oh yeah
- haft spelning på stranden
- sol och bad såklart
- långa strandpromenader
- shoppat
- inhandlat roliga saker på topmarket (dom hade bland annat hitlervin)
- ätit glass (i olika syften)
- blivit blöta i regnet på natten när vi skulle hem från gasoline
- dansat med österrikare
och mycket mycket mer.
här kommer några roliga citat, långt ifrån alla men ah jag är trött :P
- J: "heter inte du elza allstar?"
- L: "oh yeah"
- A: *argt*: jaja, jag är ju inte FET så mig gör det inget
- I: va smååååå och söööötaaaa flöjteeeeeeerrr *gulp*
- A: håll käften anders
- L: TA MIG NÅNSTANS!
- L: all day?!?!
- L: make me a little bit WHAT?!
- O (till tyskarna): get lost! you started two world wars! go to hell!!!
- M: yyyyou... yyyyou... eh.. 

haha okej jag kom inte ihåg många alls just nu, får fylla på eller nåt.
jag ska även lägga upp några bilder i nästa inlägg, men nu ska jag duscha och träffa älsklingen.

asianbabeeeeeees, me miss yah <33333





Kommentarer
Postat av: Anna

men elza du glömde ju en av de viktigaste citaten "vad fan fick du angel ifrån??" haha

2006-07-11 @ 23:34:43
Postat av: Anonym

HAHAHAH omg hur kunde jag glömma det! får lägga till det nu.
J: angel, va fan fick du angel ifrån??"

2006-07-12 @ 22:40:18
Postat av: Anonym

asian saknar asians omg vad kul du hade det btw :D:D:D:D:D

2006-07-13 @ 17:40:17
Postat av: Anonym

oj, jag var den anonyma... eller så

2006-07-13 @ 17:40:39
Postat av: Anonym

MEN VA FAN JAG HETER HONEY hahaha

2006-07-13 @ 17:40:56
Postat av: elza

HAHAHA

2006-07-15 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback