the confessions of a shopaholic...

shame on me och mitt dåliga blogguppdaterande.
hoppas ni har överlevt.
men det har seriöst varit för varmt för att blogga. haha.

mitt liv innehåller just nu ganska mycket jobb.
jag jobbar då som stadsmusikant, mellan cirka 12-16.30.
 "men du spelar och sjunger ju bara" tänker ni då.
mm just det, men det är faktiskt JOBBIGT i den här värmen.
jag lovar. men jag tycker om mitt jobb så jag klagar faktiskt itne.. så mycket.
jag har även ett fan. eller nästan en groupie.
han är 60+ ....
hahaha.
han älskar mig.
"tack för att du sjunger så bra, du är en pärla" hahaha.
men nu har han kommit och lyssnat så många gånger att det nästan är lite creepy.
men om jag skänker honom glädje så är det väl sommarens goda gärning hahha.


förra veckan hade jag då huset för mig själv ett tag haha ^^
det va riktigt skönt faktiskt, jonas bodde i stort sett här också.
jättemysigt, love you <333
fem månader den 26, hihi.

alltså jag ska aldrig vänta såhär länge med att skriva blogg.
man kan ju inte skriva allt som har hänt på typ tre veckor, så därför känns det som att det är bäst att inte skriva nåt :P
men just det, alla som nite har kollat
http://tjuvlyssnat.se   och  http://overheardinnewyork.com   måste göra det!
så kul :D
här är en riktigt rolig från den amerikanska;

Man on cell: I would fucking marry the girl, if it wasn't for every time I went down on her she tasted like hummus.
 
HAHAHAHAH, jag tycker han borde skatta sig lycklig, hummus är ju gott :P haahha.


ikväll är det fest, woho, måste pigga upp mig lite i think. är hur trött som helst, men det blir nog bra.
och snart är ska jag ta itu med bloggen igen.
pusssssssss

 hoho, i love you guys <3



Kommentarer
Postat av: Honey

HAHA JAG TRODDE ATT DET VAR DINA FÖRÄLDRAR FÖRST HAHAHA :D

Postat av: Vicky

"'men du spelar och sjunger ju bara' tänker ni då."
vem har sagt att jag tänker så? ;P haha skoja bara

2006-07-30 @ 18:46:01
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: vix

ah just det.. i'm home ^^

2006-07-30 @ 18:46:17
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback