can't touch this

yeah ^^

i fredags va jag väl @ kype. aah och sen gick vicky och jag på en buss utan att kolla vilket nummer det va.
så va det viskaforsbussen :(
men vi gick inte av så vi åkte ändå till kinnarumma och hem haha.

i lördags åkte vi till almenäs :D
vi hade en klar plan, sola: tre timmar mage, tre timmar rygg.
för er som kommer ihåg vädret i lördags förstår ni att vi misslyckades.
det va molnigt ett bra tag, men sen blev det fint ^^
dom som va närvarande va jag, vicky, berg, sofia, martina, edona, en liten unge, mirry, jonas, charbel.
jag badade inte för jag var och är förkyld.
efter att ha varit där mellan 11.30 till typ 17,15 :P så åkte vi (jag, jonas, vicky) hem i charbels gröna faran eller vad han kallade den haha.
vi diggade till "what is love" mycket roligt haha :P
på kvällen va jonas här hihi.

i söndags, kype again haha.
måste tillägga att jag är gyllenbrun medans min malaysiska vän är gulbrun :P
sen planerade vi för morgondagen då något skulle inträffa....

måndag: surpriseparty för honey :D
hur kul som helst, grattisssss honey <33333
alla hade nog kul på sitt sätt haha.
vissa hade kul på många sätt ^^
(d)runkish ftw ^^
ne men det utbyttes saliv till alla olika håll haha.
mycket underhållande  (gayaction oh yeah)
totally perfect, hoppas du tycker det med honeydarling (L)

idag skulle jag repa klockan 10 vilket va mindre kul.
men det funkade rätt bra, utom min röst tyckte jag medans andra tyckte att "din röst är så sensuell"
hahahaha. då vet jag :P
när jag kom hem åt jag och sov ett tag, och ikväll ska jag se på sverigematchen, wohoo :D




I was talking to your best friend
I checked out your high school yearbook
I was driving round your Mum’s house
she makes great coffee, you know
I spoke to your former girlfriend
so now, I know what I’ve got to expect
And yesterday, you passed me by
I swear, you nearly said Hi
I could have died
I swear to God I started crying

en bit ur highschool stalker, niice lyrics by hello saferide, tack anna ^^


Kommentarer
Postat av: Honey

allt var underbart, jag älskar er mer än vad ord kan förklara tack för allt min gyllenbruna vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback