fritidskortet är min bästa vän

så sant, så sant.
i onsdags skulle vi spontanresa.
eftersom det inte fanns några roliga bussar så bestämde vi (asianbabes) oss föratt ta tåg till  gbg som gick om typ 3 minuter.
jouhaine va dum och väntade på en buss, men sprang till vårat tåg.
på tåget upplevde vi fjortisar med sne mun,  turkiets schlagerbidrag (superstar, have SEX with me!)  och mycket mer..
jouhaine gick till liseberg. asianbabes stannade i gbg i cirka en timme. vi åt glass. haha :D

igår åkte jag och lina till hm rowells, där hon hittade en klänning ^^
sen va vi i stan, och när vi satt på en bänk i stadsparken sket en fågel på mig.. !
fy fan va äckligt det va. så jag ringde vicky och fick nyckeln till hennes syrras lägenhet så jag kunde duscha och byta om haha.
och jag sa i telefon att jag va tvungen att låna nåt, men ändå säger vicky sen när hon får tillbaka nycklarna "åh ett sånt linne har min syrra också" hahahaha
sen va det orkesterrep i 4 timmar.
det gick rätt fort ändå, helt okej, och man känner att italien närmar sig :D

idag vill jag sola, dock inte bada pga förkylning.
kype it is, fast när vicky har slutat jobbet.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra,men jag kommer nog på nåt.
<3

http://krullproductions.com/   haha, den är kul ^^ tack ammi haha

Kommentarer
Postat av: Vicky

hahah men jag hörde faktiskt inte dig säga att du skulle låna nåt ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback