mummel

det regnar!
ville bara uppmärksamma er på det.
en del av sommaren har gått och vädret suger.
men men, jag ska till italien på fredag så hihihi.
idag har vi spelat på stan, trots vädret (resan betalas på det sättet typ så det är värt det haha).
men det blev bara en låt + marsch som gick dåligt för att det va väldigt mycket saker i vägen haha.
anyway, det är så stört, jag har letat efter USBsladden till min mp3 hur länge som helst, och jag hittade den nyss ^^ , MEN nu hittar jag inte usbn till digitalkameran, omggggg jag som faktiskt brukar hitta i min oordning, och nu när jag städade igår så minns jag inte vart jag la fucking USBsladden. jag måste måste måste hitta den,  gaah :P

jag vill se på sällskapsresan nu men är för okoncentrerad, haha.

tis - tors va jag väldigt irriterad och på dåligt humör pga repetitioner som kändes kass, pga ond hals och dumma människor haha.  
det gjorde att jag va mycket jobbig för min omgivning (jonas :P) och jag ber ytterligare en gång om ursäkt, det va inte menat mot dig.  
du får mig att må mycket mycket bättre,  älskar dig oerhört mycket och är tacksam för att du finns i mitt liv.
mellan torsdag och lördag va jag med dig 24/7 och det va underbart <3333  

i fredags va det ju midsommar, firade med jonas, anna, charbel och kling med grillning, mummelmann (fake jäger), glocken golt, fotboll och bastu hahaha. bastu at night is the shit , ingen va torr ^^ 


lördag - matchen.
jag säger bara, TYSKAR ÄR ÄCKLIGA omg. dom spelar iaf äcklig fotboll. uuuuussssssssschhhhhhhhhh.
och domaren ska dö. stackars teddy : /
alltså, jag va beredd på att tyskland skulle vinna, men inte att dom skulle va så irriterande. fuck'em. HAHA.

haha jag gillar fotbolls-VM :P
men jag blir upprörd, haha, fast det blev christiano ronaldo igår :D:D:D:D
han grät! så sött hihihi


uppdaterar laterz


Kommentarer
Postat av: Jennica

Ville man inte bara smälla till domaren när han hånlog sådär åt björnen...öh, förlåt jag menar Teddy!?

2006-06-26 @ 22:12:17
Postat av: Vicky

hihi jag såg er spela ^^ :D alla gäster tittade ut genom fönstret.. haha :D

Postat av: jonsey

Jag ville hålla om domaren jag. Åtmisone en *high-five*

2006-06-28 @ 10:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback