summertime, and the livin is easy

längesen jag uppdaterade.
jag har haft fullt upp med mitt sommarlov haha
det har börjat underbart och jag tror det kommer fortsätta underbart också.
i torsdags, at avslutningen itself så fikade vi med klassen och åt halvt ihjäl oss.
det va gott ^^
vi hade bakat kladdkaka, of course - den tog slut först.

asianbabes @ avslutning

efter det va jag med vicky och efter mycket spring på stan så bestämde vi oss att göra en spontanresa med våra fritidskort.
jag läste fel på tidtabellen så vi missade sandaredsbussen, så vi åkte till viskafors istället haha.
det va inte så livat där med det blev några foton



sen hade vi två minuters mariginal för att hinna med nästa sandaredsbuss.
det gjorde vi :D
sandared va roligare haha, den stora händelsen va väl han som vurpade på moppen...
sen åkte vi hem till vickys syrra och åt, vi va hungriga pga inte ätit på 10 timmar eller va det va haha.
(nämde jag att vi även tattade oss på city?)

fredag, my baby tog studenten :D
så det kollade vi på, det va vaaaaarmt, men kul ^^
sen lämnade jag asianbabes och åt med min familj, alice hade spelat på avslutningen och det gick bra = jag blev glad haha :D
sedan (haha tänkte på terese för hon säger aldrig "sen" utan alltid "sedan") va jag hos jonas när hans släkt firade hans student. det va trevligt fast jag va rädd, men det brhövde jag ínte va egentligen hahha.
hans katt ser ut som en boll <3

lördag, feeest @ vix syrras place
skitkul :D
kortlekar är roliga, speciellt om man är full haha :D
vicky tycker honey är en missbrukare hahahahah.
jag älskar dig fast vi inte sov i samma rum hun ^^
och jag hade en speciell upplevelse i köket när fladders åt torrfoder i bakgrunden hahaha.
i (L) fladders, den katten kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta hahaha.
har bilder men kameran cpar, ska lägga upp dom så fort jag kan.

söndag, måndag, tisdag = kype ftw ^^
soooool, baaaaad, kärlek haha :D
i söndags med vix, berg och sofia.
i måndags med alice + hennes kompisar, honey och vicky
i tisdags med alice + hennes kompis (gick hem sen), jonas, honey, vicky, charbel, kling, jouhaine och olle.
i (L) kype :D

charbel goes ketchup
detta är då charbels sommarhälsning till alla svenskar och araber.


idag får vi se vad som händer.



förresten, asianbabes har tillfredställt fladders och det är fan status.

Kommentarer
Postat av: Honey

Det är status och respekt. Vi pwnar alla tattare och araber

Postat av: Vicky

yeaaaaaaah ^^

2006-06-14 @ 19:46:27
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback