bodhi - it's all in your head

detta inlägg ska ses som en hyllning till den enda statyn i borås som verkligen har det där lilla extra.
statyn som har givit boråsarna så mycket glädje och fått oss att känna gemenskap.
den är belägen i viskan, nära röda kvarn och teknis... vilken staty kan det vara månne?
Bodhi - THE ONE AND ONLY!

bodhi
Bodhi - it's all in your head

man får inte nedvärdera honom, han kan bli ledsen.
stackarn har ju trots allt mjäll på vintern.... <3
hur som helst, här satt jag med jonas igår during håltimme, mycket mysigt.
fast jag blev rädd när du inte visste vad det mirakulösa verket hette.
inte buddha, bodhi liksom....

om en stund ska jag till anna, yääy längesen ju :D
imorrn blir det verkligen chemistry tills jag dör.
men men.

Bodhi - it's all in your head
hahahahahaha så jävla kul det där med head, om ni fattar, det tog mig en stund.
men det är skitkul om man tänker på det jag looovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback