chillin'

idag har jag varit outside nästan hela dagen.
pluggade tillochmed lite kemi i trädgårdsmöblemanget hahaha.
annars har det här varit en softish dag, och jag bara älskar vädret.
har inte värsta skrivmotivationen just nu ^^

dagens låt: eskobar - love strikes
Think I was looking for trouble
Think I was looking for home in a foreign land
Think I was caught in a bubble
Now I think it's time to reach the right hand

And I'm ready to play now, love strikes, calling me back again
I'm ready to play now.. here we go

jag borde sååå skriva klart min lotf review nu men den blir så klyshig och dålig omG!

just det, grattis oscar! nu öppnar dressmann i kramfors...............
eller nåt HAHAHA


jonas, jag är din feministi bara så du vet... aggro(i) också... <3

måste även hänvisa till honeys superblogg, kolla mina länkar.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback