functions

idag va det fiiiiint väder och typ tio minuter efter mitt uppvaknande ringde vicky runt 11.30 och sa att hon hade köpt strumpbyxor istället för leggings och jag hade kvittot.
så vi åkte till stan med våra kjolar som vissa tydligen hade problem med.
som en fucking expedit på en viss affär (inget namn nämnt)
såhär är hela storyn, jag ska köpa en kjol och så tittar hon på den och säger
"det här va ju inte mycket till kjol...."
sen tittar hon på mig och vad jag hade på mig och säger "men den fyller väl sin funktion ändå antar jag"
OMG!
kärringjävel bara för att hon inte kan ha korta kjolar jklggfjgfjkgl irritation!!!!!!!
korta människor passar i korta kjolar faktiskt.......... die.
aja haha annars va det en bra dag, fast honey saknades <3

förresten kom jag på att jag har ätit mcdonaldsglass tre dagar i rad haha!
 mmmmmmmmmm



dagens låt får bli tiger lou - functions
so out of time and place this is the last trace
i'll ever leave behind
i'll ever mention

i wanna be irreplaceable
i wanna be of use
i wanna be functional
i wanna give you peace



jonas, jag älskar dig även om jag aggrade idag.
fast jag tror det va ditt mål. bitch... :P

Kommentarer
Postat av: Jennica

Oh no the expedit did not! :D Fan vad tyket.

2006-05-09 @ 18:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback