hihihiih

okej jag börjar med lördag...
kortegebygge hela dagen och på kvällen almenäsfest.
vi skulle egentligen gått dit (typ långt) men vi fick skjuts av några snälla okända människor hahaha.
kan tilläggas att det va fruktansvärt dåligt väder och att vi redan hade börjat dricka lite :P
när vi väl kom dit satt vi under tak, jag, vicky, honey, olle och jennica.
sen kom det några teknister och vi fick vin och kir (mmm) av dom så dom va snälla haha.
alla förstår nog tillståndet the asianbabes befann sig i då.....
sen kom jonas (höhö) och mer IB3folk och ah,,, en cheerleader ville att vi skulle volta och vicky ba "vaddå våldta?"
jag ska inte bli för detaljerad nu, men det va hur kul som helst minus vissa saker.
men det är bara så, entreprenörer är ett folk för sig, och sammanfattningsvis, dom borde dö.
vicky jag hoppas du vet att du är sötast i världen och att det är många som ska göra sitt bästa för att se till att en viss person får det förjävligt. älskar dig verkligen gumman <3
och vi blev ju inte ihällda vin av vilka som helst heller höhöhö ^^

oj jag måste snart åka och spela på vänsterpartiets första maj grej, det hade jag glömt, tur att pappa kom ihåg annars skulle jag sovit än. så jag skriver om kortegen sen.
honey, vicky, jonas, you make my days <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback