trött!

ojojoj, många dagar sen jag uppdaterade.....

har egentligen ingen lust att skriva så mycket atm, är för trött och vill sova.
ska skriva mer imorrn.
det här inlägget är egentligen ganska meningslöst :P

playlist:
antony and the johnsons - cripple and the starfish
kristian anttila - sockerläpp
kristian anttila - hetsdöpt
the divine comedy - absent friends
imperiet - när vodkan gjort oss vackra (hahaah)
babyshambles - la belle et la bete
morrisey - you have killed me




Jag tar fart.

...men så föll jag igen
från hand i hand till tand för tand
ni kommer ångra allt som ni sagt
...och så föll jag igen
gång på gång i sång efter sång
ni skall dansa efter min pipa
efter min takt

...då febern viskar tre ord
som får min tanke att blixtra till
och så plötsligt tystnad.

för huvuden skall rulla
..rakt genom stockholm
till göteborg



godnatt people <333333333

(utväxla ord.........) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback