dumdidumdidumdidamdidam

hahaha
överskriften liknar en del av uppsjungningen vi hade idag, klommer inte ihåg exakt men ah :P
jennica började iaf skratta och sa "förlåt" mitt i allt ihop och då kunde jag inte hålla mig heller.
hahahaha.
klaras uppsjungningar i all ära, men ibland går det bara inte att hålla sig för skratt.
luciaövningen började bra, men min hals klarade inte förstasopranstämmor idag alltså.
och nu gör det jätteont suck :/
aja, i love luciasånger anyway ^^
så det ska nog bli kul, vi fick ju ledigt tillochmed :D


har inget mer att säga just nu faktiskt, så meningsfullt :P

Kommentarer
Postat av: Jennica

Ja, jag tror det blir skoj, hihi. Och jag blir nästan lite fnissig när jag tänker på uppsjungningen^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback