klaga

fan jag är förkyld, och jag hatar det.
skolan idag va lite av en pain in the ass, hoppas lärarna blir smittade av jävla fikat haha.
asianbabes är ju sjuka alla tre så.
och det blev inte bättre av min interactive oral. lätt my ass, joo om man får frågorna som alla andra har fått som är LÄTTA typ "Vad tycker du om slutet?" och "varför tror du att frankenstein blev en så känd bok som den är?"
men nej.
jag och marina får istället en fråga om filosofen rosseaus citat, om vi höll med om det eller inte.
och koppla det till frankenstein.
citatet va cp, men det handlade i korthet om att the society corrupts people.
okej, det va inte omöjligt och vi gjorde väl det bästa av situationen, men jag är långt ifrån nöjd med min egen insats.
mitt ordval sög, jag hatar engelska atm.
fuck off.
subject+verb agreement... omg jag har fan kunnat det sen i femman och ändå gör jag fel pga nervöst babblande.
suuuuck.
bör även sägas att jag är ganska självkritisk.
men ändå.


för övrigt kan jag inte andas med munnen stängd och allt går emot mig idag. haha *emooo*
ni får förlåta mig, jag brukar inte skriva såna här tycksyndommig inlägg.
ha en trevlig helg herrå :P


Kommentarer
Postat av: Honey

det gick nog skitbra my emogirl(L)

Postat av: Vicky

naaaaaaaaw, men vi tycker dig ändå ;D och det gick säkert bra =)

2006-11-10 @ 17:55:52
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback