myspys

i fredags va jag ganska sur på allt och alla kändes det som.
nu har jag lugnat ner mig ^^
har varit sjuk hela helgen, är det fortfarande men det är iaf bättre.
jag känner mig ändå ganska utvliad, med tanke på att jag inte har gjort något som kräver ansträngning så är det kanske itne så konstigt.
tur har jag iaf, som har en underbar pojkvän som har tagit hand om mig och bränt en massa saker jag har kunnat kolla på för att fördriva tiden <3333
vad jag har kollat på sen fredag eftermiddag är följande:

Family Guy
Jag bara älskar den serien, är snart klar med säsong två nu (haha jag startade för ett tag sen har inte kollat på allt i helgen, det hade varit lite tragiskt kanske)
Den är helt enkelt klockren.
Det enda citatet jag kommer att tänka på just nu är "you're just a big fat phooooooony", vilket roade mig nåt oerhört hahaha.
Haha, och även när stewie säger "time for a sexy party" och den här synen uppenbarar sig


Sex and the City
Absofuckinglutely adorable ^^

jag kan kolla på det i timmar utan att bli uttråkad.
har börjat på säsong ett och försöker se alla i ordning, fast igår blev jag sugen på att se ett avsnitt från tvåan haha.
så då gjorde jag det :P
och ja, jag har sett i stort sett alla avsnitt förut, men aldrig i ordning.
och jag älskar dom fortfarande, man upptäcker alltid nåt nytt.
they make me happy ^^ hahah

Butterfly Effect
Den här filmen blev jag verkligen tagen av.
Underbar, väldigt svårt att sammanfatta som linn skrev i sin blogg.
"change one thing. change everything" säger jag bara.
Den är iaf en sån film som jag definitivt ska se fler gånger.
Multiple orgasm hahahah.

de manliga huvudrollerna är ju inte precis fula heller ^^
och som linn skrev, ytterligare en gång, så är dom trovärdiga som samma person.
jag ska tillochmed ta i och säga att det är en av dom bästa filmerna jag har sett.
wohoo.

Just my Luck
Haha, faktiskt väldigt rolig.

Lindsay Lohen och Chris Pine va bra ^^
och ett väldigt sött par

 
rekommenderar den här om ni vill se en lättsam, gullig film med bra musik ^^
McFly är både bra och söta haha.

Anders och Måns
 
haha dom är bara bäst, skriver inte mer, det är för komplicerat.
ni kommer inte att förstå förrän ni har sett det och kanske inte ens då.. hahaha

och jag vet det här är egentligen inte särskilt intressant, men jag har inte precis nåt intressant att berätta mer än att jag har legat i sängen hela helgen haha.

eller snarare på en madrass för att jag ska kunna kolla på datorn haha.

myspys :P

nåt som är bra är iaf att vi har studiedag imorrn, phew en till dag att vila och läsa mosippan haha.


en normal uppdatering kommer nån gång.. ^^


Kommentarer
Postat av: linn

ooh, sex and the city and butterfly effect!! så bra.. ;)

Postat av: Honey

jag har fan väntat på ett normalt inlägg sen du började att blogga. ljug inte.

2006-11-12 @ 21:34:57
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Anna

anders och måns haha om du är sjuk mer någon gång så kan du låna första säsongen av mig :)

2006-11-12 @ 23:18:42
Postat av: vicky

ååh ^^

2006-11-13 @ 20:19:24
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback