"så han typ, beeet mig i tummen"

eftersom mitt förra inlägg egentligen va ganska meningslöst.. här följer ett till.
men jag älskar såna här listor ^^
även om den här är ganska konstig :P
well well, enjoy.

HAR DU
förföljelsemani: nej
tvångstankar: haha ja, men inget allvarligt
någon annan psykisk sjukdom: haha som sagt, jag sa att det va konstigt
färgat håret: ja
brutit några ben någon gång: nej, men nästan en gång när jag hoppade längdhopp. så nu är jag rädd för det
några piercings: nope
bra självförtroende: inte värsta, men jag tycker inte att jag är helt misslyckad heller haha
komplex: det har nog alla, men inget som stör mig så jättemycket
kysst någon: ja
varit kär: ja
rymt hemifrån: haha, kanske försökt nån gång. men va nog för feg när jag va lite och nu är det inget jag vill prova precis haha

HUR
går du: förhoppningsvis normalt
svarar du i telefonen: i mobil: hallå, hemtelefon: hej det är elza *uppgång på slutet*
mycket pengar har du: för lite för mina behov
ofta bäddar du sängen: inte
ofta städar du: haha.. censur
många stör du dig på: rätt många :P

TROR DU
att du kommer bli något: självklart haha
på gud: nej
på rymdvarelser: haha, lite kanske
att folk tycker om dig: en del gör det ja haha
på ett liv efter detta: har itne tänkt på det så mycket, men måste nog va tråkig och säga nej

ÄR DU
förstående: diala sa att jag va det en gång haha, så ja
öppensinnad: ganska
arrogant: nej
osäker: ibland
intressant: oerhört :P
hungrig: ofta, men inte atm
smart: IB, hallåååå
barnslig: haha, ja
liten: petite
rolig: jag tycker det
pratglad: haha oh ja
organiserad: nej nej nej. tyvärr
blyg: ganska
sentimental: mhmm
attraktiv: im too sexy for my jeans, i have to take them off ^^ hahahah
ansvarsfull: nja
vegetarian: yeah!
respektingivande: haha, det vet jag verkligen inte
ledsen: nope
glad: ja
pålitlig: ja, om det handlar om folk jag själv litar på så
svår: va?
lätt att förföra: beror på vem det är
bra på att ge komplimanger: beror också på vem det är

VÄLJ
katt eller hund: katt!!!
varmt eller kallt: varmt
vatten eller land: land
sex eller kyssar: kombination tack
telefon eller internet: internet
musik eller tystnad: musik
tjejer eller killar: beror på syfte?


haha visst va det kul :P
snart är det luciaövning och jennica är sjuk, c'est dommage :(
krya på dig ^^

just det, va ju informatör idag med anna och felix.
det gick väl bra förutom att jag började asgarva åt en kille som nästan trillade av stolen.
jag är en hemsk människa, jag vet, men det såg fööör kul ut.
men det va lite pinsamt eftersom jag va tvungen att vända mig om för jag kunde verkligen inte sluta skratta hahaha. fast han och många andra skrattade ju också, så ah :P haha
bodabarn va det iaf, och sandared, dom verkade snobbish haha.


sen fikade asianbabes på orion.
hallonpaj med vit choklad, mumma ^^

imorrn är det studiedag :D

den kommer gå huvudsakligen till plugg :/

men även träffa jonas ^^


från overheardinnewyork


Nerd: So I broke up with her by changing my MySpace status from 'In a relationship' to 'Single.'

haha suck


Kommentarer
Postat av: Anna

vi var helt klart bäst på att presentera
höhö

2006-11-22 @ 19:01:29
Postat av: Honey

AHHAHAHA (åt myspacesaken) och btw så snor jag din lista nu hahaha *heart*

Postat av: Vicky

hahahhaha i'm too sexy for my jeans ;P

2006-11-22 @ 20:37:15
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Jennica

Tack:) Och btw, "svarar du i telefonen: i mobil: hallå, hemtelefon: hej det är elza *uppgång på slutet*", uppgången i slutet gör jag likadant;D haha

2006-11-22 @ 22:27:21
URL: http://jennicadahlqvist.blogg.se
Postat av: Jennica

...fast jag säger vanligtvis Jennica istället för Elza haha

2006-11-22 @ 22:27:50
URL: http://jennicadahlqvist.blogg.se
Postat av: elza

HAHAH vilken tur, kunde ju blivit lite förvirrat annars :P

2006-11-22 @ 22:36:06
URL: http://pell.blogg.se
Postat av: ammi

haha, jag kommer ihåg det där med längdhoppet, det var ju på folkunga, väl?

2007-01-01 @ 18:36:53
URL: http://ammi.blogg.se
Postat av: elza

hahahahah japp det stämmer, vilket minne du har :)

2007-01-01 @ 23:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback