the real slim shady

i lördags kväll kom jag hem från arboga, va hemma en stund och begav mig sedan till jonas.
det va verkligen vad jag behövde efter att ha upplevt den jobbigaste dagen i mitt liv typ.
hoppas du vet hur mycket du betyder för mig och att du verkligen gör mig glad <3

söndagen gick i städandets och pluggandets tecken.
mest städandets, och jag blev ganska nöjd med mig sj måste jag säga.
mammas kommentar "oj, nu ser man ju att det är ett rum! jättefint!"
jag är verkligen inte en person av ordning och trivs bra i ett ostädat rum, men jag måste erkänna att det är rätt skönt att ha det städat också.
får se hur länge det varar haha.

just nu har jag en pluggpaus.
det är ingen tvekan om att de resterande veckorna av terminen kommer att ägnas till plugg.
suck.
men ändå rätt bra med end of term test så man har nåt hum om hur man ligger till och om man verkligen lär sig nåt.
ibland känns det ju tveksamt :P
ska snart återvända till awakening, boken vi har börjat läsa i engelskan, som verkar vara ganska bra.
den handlar bland annat om en kvinnas sexuella uppvaknande :P
känner vi igen det från mosippan månne?
hahaha
sexböcker is teh shit accordning to IB (and me) haha.


jag vill nu göra en shoutout till my sis, aliiice <333
jag väljer att göra det med två bilder jag vet att hon hatar haha


aliiice  alice med vind i h¨år
idag gav hon mig ett inbjudningskort till sitt tioårskalas haha, för sött tycker jag ^^
och för ett tag sen sa hon det här:
mamma - men elza, alice kan väl få se på hey baberiba med dig och jonas så hon slipper va ensam
alice - neee det vill jag inte. jag vet hur jobbiga småsyskon är när dom vill va med. så det ska jag inte va.

aaaaaaaaaw jag ville bara krama henne ^^


tillbaks till pluggish nu, byyye

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, JAG vill krama henne!

2006-11-20 @ 19:23:12
Postat av: jonsey

I repeat(eftersom jag glömde fylla i namn förra ggn): haha, JAG vill krama henne!

2006-11-20 @ 19:23:42
Postat av: Jennica

Åh, jag vill också ha en Mini-me!:D

Postat av: vix

waaaaaaaan :D

2006-11-20 @ 20:24:37
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Honey

naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw :D:D:D:D tooooo cute :D

2006-11-21 @ 16:20:01
Postat av: Linnea

cute!

2006-11-21 @ 17:18:47
URL: http://lajnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback