girl put your records on

åååååh jag är så korkad, jag hade skrivit ett jättebra inlägg tidigare idag, så råkade jag kryssa rutan.
ALL min skrivarmotivation försvann!


good stuff at the moment (åh vad skönt det kändes att bryta mot robins banwordregel *stön*)
- klassen, shoutout (haha jag är sist med det här i think) vicky, honey, jennica, linn, linnea, diala, cicci <333
- jonas <333
- halv studiedag, jag SOV när jag kom hem :D
- maraboudaim!
- idolkväll med anna och lina imorrn ^^



snart, en vacker dag ska jag skriva ett långt härligt inlägg.
som jag gjorde tidigare idag you know..


haha hittade detta på tjuvlyssnat, ändå lite underhållande:


(Två killar 17+ går och plockar lösgodis).
Kille 1: Det är aldrig någon som skriver några kommentarer på min blogg. Inte ens när jag skrev den där grejen med Amy Diamond!
Kille 2: Asså vaddå skriver kommentarer? Jag skriver alla mina kommentarer själv!
Kille 1: Så kan du ju inte göra!
Kille 2: Varför inte, annars är det ju aldrig nån som skriver några kommentarer. Men jag ser ju till att det ser ut som att de är verklighetsbaserade fattar du väl!


så borde man börja göra :P


Girl, put your records on, tell me your favourite song
You go ahead, let your hair down
Sapphire and faded jeans, I hope you get your dreams,
Just go ahead, let your hair down.



Kommentarer
Postat av: Jennica

Oh I feel for you,att X:a fönster är inget kul. Tänk om man råkar göra det på, typ, Extended Essey. hahahaha. Och hahahah till tjuvlyssnat;D

2006-10-12 @ 20:53:51
Postat av: linn

weei, another shout out! haha

Postat av: vicky

ne men elza.. vi alla fattar ju att det är du som har skrivit the two previous comments ;P

2006-10-15 @ 12:48:10
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Jennica

Hahaha ja, men jag tycker ändå att du går lite långt när du använder våra namn. Hahaha:D

2006-10-16 @ 08:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback