slööö

jag känner mig väldigt slö pga lovet, har inte pluggat nåt alls och det känns som att jag har glömt hur man gör pga ganska slappa veckor innan lovet.
men jag mår samtidigt bra av att vara lat haha.


för ett tag sen va jag på royal thai.
då lovade jag mig själv att inte gå dit mer det här året.
idag va jag där... men jag blev ju bjuden av mamma så jag kunde bara inte tacka nej.
och ja det är gott, det är inte det som är problemet men alltså... för mycket maaat! hahah.
sen köpte jag en intensivt blå tröja på HM haha ^^
och sen tog jag 3ans buss till jonas (internt varför jag fetstilar) och vi bastade= bra för hyn.
haha.
ska snart dit igen och se på the excorsism of emily rose eller nåt sånt.
skräckfilm anyway, jag kommer dö.

morgongfest på torsdag, wiiiie :D

asianbabes
hihi dom är för söta, mina asianbabes <33333

Kommentarer
Postat av: Honey

den filmen suuuger!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback