twilight

det är kallt nu! varför??? det är alldeles för tidigt för vinter.

bäckängfesten va faktiskt rolig, hade inte alls höga förväntningar (kanske därför det va kul haha)
jag och vix vet hur man festar liksom :P hahaha
dock fanns några negativa sidor, som att den gjorde oss sjuka och att jag ramlade i en trappa.
men men haha ^^
hett med greasetjejer iaf haha

i lördags gjorde jag verkligen ingenting känns det som.
kollade på family guy, åt choklad och besvarade jonas fyllesamtal haha.
det känns som om det inte komemr bli så mycket pluggat under lovet, och det ger mig lite ångest.
förresten är robin världens bästa lärare, vi fick underbart fika i fredags omg!
då täntke jag verkligen på dig honey haha.

gårdagen spenderade jag med alice och sen med jonas.
och honey kom ju hem, :D:D:D me have miisssed yah
du ägde bratislava på alla sätt babe ^^

idag satt jag på cafe latte i typ tre timmar med honey, vicky, mirry, berg, sofia och tea.
det va kul, mest snackade vi nog om smileysar hahahah.
och planerade morgonfest, yeah. 

grease

"vi är greasetjejer, hallå!"
 

Kommentarer
Postat av: Jennica

Vad snygga ni är;D

Postat av: Honey

:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P::P:P:P:P::P

2006-10-31 @ 00:37:24
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Vicky

I got chills, they're multiplying... ;D

2006-10-31 @ 14:15:43
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback