won't your mama be so mad if she knew I got that ass?

2 live crew is teh shit ^^

bloggen har krånglat för mig några dagar, men nu ska det bli uppdatering.
idag har jag nästan läst ut frankentstein, ett kapitel kvar, men det va ganska långt så jag täntke att jag tar en liten paus.

onsdag - ganska onödig skoldag, men det är det ju alltid. skönt att sova ut och börja 11.10 iaf. senare hade jag den sista repetitionen innan måndag, det gick sådär, det blir inte så bra som jag vill ha det. måste öva en hel del idag.

torsdag - halv studie dag igen wohoo ^^ svenskan va helt okej. efter den skulle 2 tredjedelar av asianbabes på skrivarverkstad och en tredjedel (jag) ha rast haha. den spenderade jag med diala och cicci, mycket underhållande haha, "vad är fossiler?" "jag går och leker med katten så länge..." . sen va det franska och när vi hade slutat skulle vicky och jag utföra activity till CAS. fast vi sa the magic words "vi stämplar bara". mohaha, så vi stämplade, gick in och satt på en bänk i 20 min och sen gjorde vi makeover därinne, satte upp håret och tog av oss jackorna och gick ut. yeah hahahaha.
jag träffade även anna både i skolan och på orkestern, och jag är väldigt glad för hennes skull :D

fredag - psychology, haha tragisk lektion, jag citerar "look, you can rotate the brain, wiiiiiiie... wiiiiie...wiiiie" omg.. rast, honey somnade i soffan i "torget" (jag vetatt det heter på torget, men det är ju liksom inte ett torg haha) det va väldigt sött och blött hahah. matten va ju.. underhållande eller inte haha. och matten -t alltså maten (seriöst det är nåt fel på mig haha) va inte god... biologin gick ganska fort och engelskan va rolig ^^ 
efter skolan åt asianbabes glass för 10 kronor från karamell haha, det va gott. sen åkte jag med min familj till knalleland och hittade ett par svarta boots med klack, wohooo ^^
fredagkväll innebär ju självklart idol med jonas, och alltså jag hatar "snygg-erik"... så fake är han tycker jag, men OKEJ han va bättre än snäckan igår. och för en gångs skulle lyckades jag hålla mig vaken ganska länge haha, tack vare jonas och tobleroneglass. och lasagnerester  hahahaha. im sick :P


idag ska jag försöka att göra nytta.. har ju redan gjort en del så och ikväll ska jag antagligen umgås med föredetta IB människor och spela nåt sällkapsspel som heter "ombyta roller" som kling hittade på BR. roflol ^^


back to frankenstein...
"Nothing is so painful to the human mind as a great and sudden change"



Kommentarer
Postat av: Jennica

Agreed, psychologin var heeelt psycho i fredags! ;D

2006-10-21 @ 17:58:09
Postat av: Honey

wohoo update äntligen^^

Postat av: Vicky

hahahah makeover ;D

2006-10-22 @ 11:31:01
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback