18, oh yeah

då är jag alltså 18 år!
klockan 19.25, den femte april föddes petite moi ^^
det känns skitkul och jag hade en jättebra dag igår :D
fick spabehandling (ryggmassage och ansiktsbehandling) av mina föräldrar, det va det mest avslappnande ever.
lovely!
jag är också inskriven på körskolan nu, pappa sa "du kommer inte ta körkort förrän du är 40 om du inte gör det nu innan du flyttar hemifrån"
och det ligger nog nåt i det haha.
ska bli kul, men jag är pretty kass på att hantera en bil :P
sen spenderade jag dagen med familjen i gbg, shopping och mat och stuff ^^
i love my family <333

min pappa sa i förrgår "herregud, om elza är myndig så är det ett tecken på att myndighetsåldern bör höjas"
hahaha jag kan nästan hålla med.
nej, det klart jag vill va myndig men det känns lite sjukt.
jag, som fortfarande åker på halv bussbiljett utan problem, som har barnsligaste humorn ever, som älskar barnprogram, som kan majoriteten av replikerna i "kejsarens nya stil" utantill och blir full på två cider (max)
är jag verkligen mogen att bestämma över mig själv?
hahahah well well, det återstår att se ^^
på lördag ska jag iaf ut, wiiie

igår shoppade jag en del, bland annat en förklädesklänning på indiska och ballerinas från cheapo och nu ska jag va wannabemodebloggerska och visa dom här haha :P

image120            

vill ni veta vad jag ska göra nu?
svaret är....... matte och jag tror jag kommer komma fram till samma sak som vicky gjorde igår.
matte suger!
men sen ska jag förhoppningsvis övningsköra, och ikväll träffa my baby <333


och det här va lite kul:
Middle school boy: Yo, you ever seen that show Sex and the City on HBO?
Three friends: No.
Middle school boy: I thought there'd be mad sex on it. There wasn't any! They should call that show 'White Bitches Talking.

Kommentarer
Postat av: Ana

Wohoo Elza :D
eller får man säga så nu när du är vuxen :P haha nej som du sa vi kommer aldrig att växa upp. när vi båda tagit körkort måste vi raca ;P

2007-04-06 @ 11:30:57
Postat av: helen

GRATTIS :D

2007-04-06 @ 12:00:20
Postat av: Vicky

grattis älskling!! btw, var på swing igår :D:D i've got things to tell ya! haha (L)(L)

Postat av: Hanna

Grattis igen :D och lycka till med körkortet ;)

2007-04-06 @ 17:56:16
URL: http://hannaqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback