how good it can be

idag är en sånhär dag när ja inte orkar skriva så mycket sammanhängande text

Dagens Outfit: svarta cheap mondays, grå oversized t-shirt med döskallar och sneakers
Dagens låt: bright eyes - four winds
Dagens dusch: snart
Dagens frisyr: diadem
Dagens smink: the usual
Dagens händelse: att jag ska "fuck you" så lisa (min amerikanska biologilärare som inte gillar sånt språk hörde och blev småsur haha) och att hon cirka 30 min senare kommer på mig med en lapp som det står "fuckface" på hahaha flyyyt värre. och ja vi är omogna haha, men live with it vi har iaf kul :P
Dagens planer: att gå igenom the TOK med vicky och honey, och nu att gå igenom det sj
Dagens saknad: ett liv
Dagens drog:  lypsyl
Dagens tråkigaste: att stiga upp, jag va extremt trött (det hade ja skrivit sist också haha)
Dagens roligaste: fuckface och dialas historier om hennes kusiner haha
Dagens sjukaste: mitt huvud haha
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: 2 marabou för 20 när vi skulle plugga. äntligen haha!
Dagens mat: köttsubstitut :P
Dagens kärlek: köttsubstitut! haha
Dagens mående: trött och flummig, jag sa själv idag "hahaha fan va jobbig jag är egentligen"


och bright eyes är fortfarande amazing <333

A squatter's made a mural of a Mexican girl,
With fifteen cans of spray paint and a chemical swirl.
She's standing in the ashes at the end of the world;
Four winds blowin' through her hair.

But when great Satan's gone, the whore of Babylon,
She just can't sustain the pressure where it's placed.
She caves.

The Bible's blind, the Torah's deaf, the Qu'ran's mute.
If you burned 'em all together you get close to the truth still,
They are pouring over sanskrit on the ivy league moons,
While shadows lengthen in the sun.

Cast off all the school and meditation built to soften the times,
And hold us at the center while the spiral unwinds.
It's knocking over fences, crossing property lines.
Four winds, cry until it comes.

And it's the sum of man,
Slouching towards Bethlehem.
A heart just can't contain all of that empty space.
It breaks, it breaks, it breaks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback