kul med kiss

ojojoj, den här rubriken lockar till läsning känner jag haha!
den syftar iaf på dagens biologilab då vi fick skulle lista ut vem som begått ett brott via urinprov.
ganska kul, brottslingen glömde alltså att spola på toaletten hahahah och vi råkade ha hans (ja jag utgår ifrån att det va en han haha) urinprov + fem andras, det va storyn.
hur som helst kom vi på vem det va.
(ps, det va inte riktigt urin)
men jag måste säga att det va lite roligare än vanliga biologilabbar.
och roligare va det för att honey hade med sig en liter juice :P
och här är en tjuvlyssning som passar:
Hipster: I really have to pee.
Random passerby: Pssssss!


och ja diala, (hahah hon läser inte ens min blogg tror ja men ändå, jag vill komma ihåg det här) vi har samma sorts humor!
likamed, väldigt dålig, men väldigt rolig ändå hahaha.
idag kom hon på att det vore jättekul om jag fick barn med en svensk och ändå döpte barnet till nåt utländskt, typ "abdullah holmstedt/ mohammed pell"
då skrattade vi tills bibliotikarien sa till oss att va tysta haha.
när vi sedan snackade på msn sa jag "svea yehya" (hennes efternamn, yehya alltså inte svea :P)
och då skrev hon "hahahahahahah" många gånger.
yeah, humor på absolut högsta nivå!

TOK-presentation om mindre än två veckor haha.
stabilt som faaan :P
hahaha apropå det kom på att jag glömde lägga in en rolig tjuvlyussning för ett tag sen, så jag ska recreata den själv. 
Guy #1: I really love to make fun of Amish people on the internet
Guy #2: Why?
Guy #1: Because they'll never know!

hahahahah.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur fan kirrar man bloggen så den blir lite persoooonal so to say? Jag behöver fett med hjälp!

Postat av: h0nung... eller? dam dam DAAAM

ihhahahaha jag skrattar. och jg sitter bredvid dig. så du hör mig skratta ahhaha :D

2007-04-13 @ 14:05:49
URL: http://sugkuk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback