let the sunshine in!

så är jag hemkommen från la france.
iofs kom jag hem i fredags men ah.
tyvärr har jag inte riktigt ork att skriva om resan än.
men det va underbart iaf, så mycket kan jag säga :D
saknar marina, hennes mamma, och mycket mer.
dock är det typ finare väder här, mycket konstigt.
och jag hade saknat folk, och det har varit lite konstigt att inte leva sitt "vanliga" liv på typ tre veckor.
dock har jag trivts med det haha, verklighetsflykt från allt plugg eller vad säger du vix?
well well, vi har ju lov iaf, och jag fyller 18 om 4 dagar, det ni!

image106

i fredags när jag kom hem träffade jag iaf jonas lite <333
sen skulle han till jobbet och jag hade tänkt gå och lägga mig pga att jag sovit cirka en och en halv timme eftersom vi lämnade digne 2 på natten.
men då kom mamma hem och hon skulle till stan med alice och det va så himla fint väder så jag hängde med.
plus att jag hade saknat dom ^^  
på stan kände jag typ att mina ögon va tröttare än jag själv.
men jag hittade en tunika iaf så jag blev glad haha.
sen va jag hemma en stund innan jag och vix åkte till honey för att få en update om vad som hänt här medan vi varit borta.
och det va inte lite haha.
sen, vid midnatt somnade jag haha.

igår va jag ute, läste pygmalion och höll på lite matteprojektet (och ja, jag behöver inte lämna in det förrän på tisdag pga resan).
sen skulle vicky och jag va nyttiga och träna, men då vi kom dit hade friskis stängt för 20 minuter sen.
kul kul, så då gick vi hem bara för att vi skulle få lite träning iaf.
men idag ska vi träna for real, typ om en timme.
så nu ska jag ut och sitta på tomten en liten stund.
för övrigt har jag blivit utsatt för två aprilskämt hittils och gått på båda två.
honey och alice, i hate yah :P


life smiles for you and me baby <333


Kommentarer
Postat av: Vicky

verkligen!! men nu är vi tyvärr tillbaka i verkligheten med jävla matteprojekten som förstör mitt liv :( hahah ;Pv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback