oh no we didn't!

jag har fyllt min TOK-kvot så det räcker för resten av mitt liv.
vi blev klara 07.15 imorse.
jag va trött.
men koffeinpillerna hjälpte faktiskt ^^
however, så va det på ett sätt en av de värsta kvällarna/nätterna i mitt liv, och på ett annat sätt en av dom roligaste hahaha.
det stora undret är hur jonas orkade med oss haha.
nu kanske ni undrar varför han överhuvudtaget va närvarande när asianbabes skulle studa, men han skulle hjälpa oss eftersom han har gjort presentationen tidigare.
hjälpen blev typ att vi fick byta ämne och göra om allt haha.
därav en låååång natt.
men det va bra, tack!!!!
och bara så ni vet så skrattar jonas som en latinohora hahahahahah.
och "oh no she/he/you/we/they didn't!" va nattens mest använda fras.
och lingonsylt
och foetus hahahahahahahah
när ni läser det här, ha i åtanke att jag har sovit typ 2 timmar inatt...
hahahah fan ja skrattar när jag tänker på foetus.
nu ska ja snart sluta.
men ja kommer aldrig glömma natten den 23e april hahahahah.
we are sick in da head you know  :P
love you guys <333


(nu är min plan för övrigt att va vaken tills typ 21 iaf. men det kommer gå sådär känner jag)
HAHAHAAH kom på ytterligare en sak, tänk folk som läser min blogg som inte vet vad TOK är.
hahahahahahhahahahaha
då fattar man nog inte så mycket.
det är iaf typ som filosofi.
the end!


Kommentarer
Postat av: h0nung

HAHAHAHA (l)

Postat av: Vicky

hahahahhahaha (L)(L)

2007-04-24 @ 21:18:14
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback