the bitch is back

haha nejdå, jag är inte på sånt humör som när jag skrev det förra inlägget.
men det blev en rolig rubrik.

jag säger bara kortege och fest.
och fint väder
that's the shit at the moment.
vi har ett snyggare och bättre bidrag än förra året och världens sötaste kim jong ill haha, eller hur det nu stavas.
i torsdags tog vi oss till berget där det va grillning, men seriöst va det lite boring och jag och vix orkade inte ge det en chans så vi åkte hem haha.
igår va det roligare, och vi endade up på krokhallsberget igen, även om vi gick därifrån typ tre gånger haha.
och idag hade jag tänkte gå ut men jag orkar verkligen inte.
är ju fest både imorrn och på måndag så.
kommer typ bli sjuk eller nåt annars.
sen att jag har mer plugg än nånsin är ju ett problem.
dock orkar jag inte bry mig än.

nej, jag orkar inte skriva mer men ska istället dela med mig av två bilder på mig från kortegebygget hahaha, generöst va?
image146 
hahahaha fan va ful bild egentligen, men det här är jag med en flöjt som hubert gjorde av PVCrör haha.
det va rätt kul ändå så den får va med :P

image148
och det här är jag, som på folks begäran blir inburad hahaha.
båda korten är honeys, jag ska ta egna typ imorrn och på måndag.
åh jag måste ta kort på min kortegeoverall också, den är mycket het.
det står "to the left" på min vänstra arm och det tycker jag är det roligaste hahahah.
och KMR på brösten haha :P
och aggro på ena benet
hahah ja måset sluta skriva nu.
eller just det jag skrev inte att jag va på teater i onsdags, nancy viktoria, den va jättebra ^^
diala och cicci va bra sällskap haha, man kan bara skratta och va glad med er :D

alice, min syrra är roligast.
hon hade köpt ett kort som ser ut som en korv med bröd till mig haha.
utan nån som helst anledning
och skrivit massa stuff på "engelska" ochdet är internt så jag ska inte gå in på det.
men det va iaf väldigt kul, så hade hon lagt det på en tallrik på bordet  haha.
(det är kul för att hon tycker jag är glupsk)
citat "snälla elza va hemma ikväll!"
aaaaaw <333
she's the best.

så nu ska jag se på dansk film med mads mikkelsen (eller hur det nu kan stavas)
min familj älskar honom och danska filmer haha.
och ja, jag måste hålla med om att dom äger ibland.

hoppas det blir fint väder när teknis intar almenäs imorrn ^^
bye for now


Kommentarer
Postat av: Vicky

teknis teknis teknis det kommer en ny korteeege
hela staden festar det kommer en ny korteeege (L)

Postat av: h0nung

NAAW @ Alice :D

2007-04-28 @ 23:56:57
URL: http://honeykohan.blogg.se
Postat av: Ana

det såg faktiskt ut som en såndär plast flöjt :P haha och vilken fest det blev :D

2007-05-01 @ 19:59:01
URL: http://varannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback