wohoo

festen blev lyckad ^^
tycker jag iaf haha.
tack för att ni kom (höhö), det va verkligen jättekul.
fick fina presenter också, tack tack tack :D
dock är jag inte riktigt på topp idag.
eller nu är det väl ingen större fara, mest trött och slö.
men imorse va jag bakis, mer än nånsin, jag brukar typ inte bli det.
men det va det värt, lätt ^^

image122  image124image123image125 image126
image127
image128
okej jag skulle gjort det snyggt men ja orkar inte så nu lägger jag bara in resten som vanligt haha.
   image131

    
  

okej, jag hade bilder kvar men blogg.se jävlas med mig så ni får helt enkelt klara er utan (oh no)
men jag ska lägga upp en imorrn på tavlan med kollaget jag fick av the lovely asianbabes, den måste ni se haha.

idag har varit en slöööö dag.
men gick en ganska lång promenad med vix i solen med the sunglasses (ett måste på ett bakisface haha), det va riktigt nice och så fiiiiint väder.
helt otroligt.
tyvärr har jag inet pluggat typ alls, fast ja egentligen har extremt mycket att göra.
men läsa svenskan nu haha, goooood elza goooooood.

det kommer bli tunga skolveckor framöver suck.

well well.

och tack älskling för att du tog bort hantlarna ur sängen hahahaha (pekar uppåt :P)


byyyyye <3333


Kommentarer
Postat av: Ana

finfina bilder elza ^^ höhö
har du sett killen i american idol (jag råkade kolla...:P) som ser precis ut som mika?

2007-04-19 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback