a hard place

simpsonsfilmen va riktigt rolig :D:D:D
det roligaste jag kommer på nu är scenen med "a hard place", missa inte den hahaha.
sen överträffade vicky sig själv med ett trögt citat när vi gick till bussen:
vicky lam: ni vet när filmen började så snackade dom ju engelska och jag ba "oj varför snackar dom engelska, är simpsons på engelska?".... så kom jag på att det är ju på engelska!"
HAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHA åååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
men ja älskar dig ändå hahahahahahah <33333333333333333333
och imorrn ska jag va med henne typ hela dagen, utan mat också HAHA hur ska detta gå? :P
ja, vi ska fasta.
nej det är inget desperat bantningsförsök haha.
men jag tror verkligen vi kommer må bättre efteråt!
så vi får hoppas vi klarar det och rensar våra kroppar haha.
för vi har levt jävligt ohälsosamt det är lovet haha.

och nu kan vi inte misslyckas bara för att ja tror alla tror att vi kommer det (iaf min familj tror attjag inte kommer lyckas) hahaha
jaja, det här ska bli kul :P
hahahaha
eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback