asianbabesreunion

äntligen tillsammans igen ^^ 
vi firade med att tro att vi skulle hitta nåt i gbg, men det gjorde vi inte (bara vicky som hitta en tröja)
så vi åt på lydias restaurang istället.
för er som inte vet så är det pizza/tacobuffé och man känner sig sprickfärdig efteråt.
älskar er iaf mina babes, ni är bäst <3333

imorse fick jag lust att ta en outfitbild, eller snarare tvinga alice att ta en på mig haha ^^
image278
toppen/tunikan är från hm och shortsen gjorde jag själv, i lördags när det åskade och jag va rastlös.
eller ah, jag klippte av ett par jeans och vek upp... hade g i syslöjd så det va väl bäst så.
det kan dock vara för att jag va lat och typ sydde skosnören hela tiden hahaha.

förresten övningskörde jag igår för första gången på typ 2-3 månader och det gick bra :):):):)
så jag blev glad att jag inte är helt tappad (haha älskar det uttrycket)

Det är kö till kassan, väldigt lång kö. En tjej ~15 frågar expediten om hon kan lägga undan kläder och hämta dem senare.
Expediten: Javisst, tills idag eller imorgon?
Tjejen: Ja, jag vet inte?.
Expediten (stressad eftersom de som står bakom tjejen i kön får vänta): Då lägger jag dem till imorgon så kan du tänka på saken. I vilket namn ska jag lägga dem i?
Tjejen blir tyst och ser frågande ut.
Tjejen: Får jag lägga dem i vilket namn som helst?
Expediten: Ehh? Jaa.
Tjejen: Okej, då tar jag? (tystnad) Mariah Carey!!!
Expediten (förstår att tjejen inte har koll, och försöker vara snäll trots att hon är stressad): Då lägger jag undan dem under namnet Maria.
Tjejen: Jaha?

Gatan är full av synthare och gother efter en konsert med Nine Inch Nails.
Man ~40 (med hög försäljarröst): Begagnade rakblad säljes!

och min favvo:
Flicka~8 år sparkar av sig sina sandaler. Hon tar sedan upp en av dem och tittar i den.
Flickan: Mamma mamma, varför står det ?Din Sko? i MIN sko?
Mamman: Eeh? jo? du förstår? nä, det kan man ju fråga sig. Det där beror ju alldeles på vems de är? eller tänker jag fel nu..?
Pappan: Åh, herregud?

mamman =  vicky som vuxen HAHAHAH

ne det va allt tror jag, ciaaaaao



Kommentarer
Postat av: Vicky

HAHAHAHAHAHHAHA det måste ha tagit oerhört mkt tid att tänka ut hur du skulle ha gjort med jeansen ;P hahahhaa.. och nej jag kommer inte alls vara en sån mamma :( hahah ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback