det där med att jag har konstiga vänner...

honey och jag diskuterar taxi osv.
och jag sa att om vi får skjuts sparar vi ju pengar varpå hon kallar mig snål:

elle s'appelle elza pell | "happiness is only a hairflip away" säger:
hahahah jaja
elle s'appelle elza pell | "happiness is only a hairflip away" säger:

en drink mer!
hahaha
elle s'appelle elza pell | "happiness is only a hairflip away" säger:

eller typ nåt annat
Honey och Elza do London next year? - "Is there really a closet full of gay guys? And if so, why am I not in it right now?" säger:
hhahahha!
Honey och Elza do London next year? - "Is there really a closet full of gay guys? And if so, why am I not in it right now?" säger:
ÖH?!
Honey och Elza do London next year? - "Is there really a closet full of gay guys? And if so, why am I not in it right now?" säger:

vaddå en manshora för 30 spänn?
Honey och Elza do London next year? - "Is there really a closet full of gay guys? And if so, why am I not in it right now?" säger:
aahahhaha
elle s'appelle elza pell | "happiness is only a hairflip away" säger:

asså ja mena typ pommes?

HAHAHAHAHAHAHAHHHA.
manshora < pommes !!!!!

Kommentarer
Postat av: h0nung

HAHAHAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback