don't stop movin'

kul kväll igår :)
ibland är gnuggmusik och porrdans det man verkligen behöver.
och jag och honey drack en jättegod melondrink ^^
ballerinaskor is the shit också.
jag kommer nog tyvärr aldrig bli en tjej som pallar att ha högklackat och se snygg ut alla utekvällar.
även om jag skulle behöva bli några extra centimeter ibland.
men det gör ju så jävla ont efter ett tag haha.
hur som helst, kul iaf ^^
och " för fan, tänk på jonna!" hahahahahaha.
synd dock att vix och cicci inte kom in, men men :/
snaaart.

ikväll blir det utgång igen, svenska akademien på trägårn.
jag hoppas på mycket folk.

åh imorse ringde alice och väckte mig.
"elzaaaaaaaaaa när ska vi ätaaa?"
gaaah haha.
sen när jag väl va påväg hem från honey, där jag hade sovit, ringde hon igen och ba "jag är hungrig, skynda dåå!"
och min irritation växte något haha.
sen kom jag hem och va hur trött som helst (nee det va ja ju inte, då är man ju ganska trött) och verkligen inte sugen på att ställa mig och laga mat.
men va ju tvungen, så jag sa "alice, sätt på pastavatten så går det fortare"
så såg hon lite busig ut och ba "nee det behövs inte"
och ja skulle precis säga nåt tyket tillbaks när ja gick in i köket och såg att hon hade lagat mat (fått hjälp av en kompis) och dukat värsta fint, ja ba naaaaaaaaaw ^^
världens bästa syster!!!
men så är hon ju också en kopia av mig ;)

image280
snutteplutt ^^

men nu ska jag nog sova lite...
ha det bäst, gå på fest, dansa mest! HAHA


Kommentarer
Postat av: Anna

åhhh shire ^^ haha

2007-08-19 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback