gaaaaaaaaaah

fanfanfan läkaren ringde imorse och sa att jag hade "rikligt med bakterier" i halsen.
så nu måste ja äta antibiotika i fucking tio dagar.
tabletterna är helt jävla gigantiska.
suck
jisdflsdfjkls
så självklart får ja inte fasta mer.
jag som inte ens va hungrig när jag vaknade :/
så idag får jag äta och börja ta dom imorrn så det inte blir på fastande mage för då kommer jag må skit.
men då kan jag iaf dricka ikväll haha.
men seriöst. det här sommarlovet SUGER på många punkter.
aja, jag blir väl iaf bra förhoppningsvis.
för det har inte varit kul att ha ont i halsen i en och en halv månad, believe me....
haha just nu tycker jag synd om mig själv.
det tycker jag ni också ska göra, om mig då haha.

Kommentarer
Postat av: Vicky

ja jag tycker jättesynd om dig :( (L)

Postat av: Andreas

jag kan tycka synd om dig me:)

2007-08-04 @ 14:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback