glöm inte!

okej, det här kommer kanske inte bli så jättebra med tanke på att ja inte har så många låtar just nu, men jag gör det ändå haha.

1. sätt på din musik på "blanda"/"shuffle"
2. klicka på "nästa" efter varje fråga
3. använd låttiteln som svar på frågan
4. FUSKA INTE!


1. Vad anser du om sex?

Elvis (en kentlåt HAHAH lol i så fall)

2. Är sex bra?

Close to me

3. Bästa åldern för detta ämne?

Audience 2 (eh okeej)

4. Skönaste stället att utöva dessa aktiviteter?

Untitled (hahahaha yeah, bäst så va)

5. Skönaste ställningen?

Still summer

6. Ditt drömligg är? ( ARTIST/GRUPP )

Salem Al Fakir (JAAAAAaaaaaa fan va coolt haha)

7. Bästa sexet med? ( ARTIST/GRUPP )

kent (jahopp, då vet jag vad ja ska göra 24e november........ not haha)

8. Porr är..?
his morning parade

9. Detta tycker jag om porr?

Natalie (HAHAHAHAHA det är olalåten ja,...)

10. Det bästa med sex är..?

djur dont love mit yet (HAHA, betyder det att jag ska va olyckligt kär eller enbart ha onenightstands?)

11. Du medverkar i en porrfilm med namnet..?

Fixa halvljuset (dålig shuffle, blir ju bara SMK haha)

12. Detta beskriver dig som älskare..?

10 minuter för mig själv (LOOOOOOOOOOL, den va bäst)

13. Bästa omständighetena att ha sex under?

Dropout

14. Vilken låt ska spelas under sexakten?

musik nonstop (haha yeah)

15. Hur reagerar din sexpartner efter?

är det du eller jag som låter? (HAHA, fan va klockrent, det här är egentligen ingen låt, utan en hassanfil (humorprogram) som jag har i min playlist, men hahaha kul va det iaf)

okej, det blev väldigt mycket kent haha.
men jag har massa annat som inte kom alls, men men.
10 minuter för mig själv va ju kul! inte!
haha

nu ska jag nog va duktig och plugga lite teori...
alla verkar ha börjat med skolsaker nu dock.
men det bär mig emot väldigt mycket.
för då känns det som om sommarlovet blir kortare haha.
men jag måste läsa om populärmusik från vittula till min extended.
den är ju bra, men ändå.
suck.
nåt annat ja måset göra är att kolla upp fler skolor för fortsatta studier haha.
och få hjälp med det!
fan nu börjar ja babbla om sånthär bara för att jag måste få skriva av mig det, då jag mår dåligt av det haha.
så nu ska jag sluta och tänka på det i min ensamhet haha :D


Kommentarer
Postat av: ammi

hahaha 10 minuter för mig själv :D

Postat av: Andreas

HAHAHAHA!!! ÄÄÄG!!

2007-08-13 @ 00:13:26
Postat av: Josefin

Haha, den lista var hilarious. Tror fan att jag får köra den på min blogg också. :p

2007-08-13 @ 19:51:11
URL: http://josefinsamuelson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback