got yah face!

så har ytterligare två sommarlovsdagar passerat.
igår pressade vi igen, på almenäs.
men eftersom vi båda hade bränt oss kunde vi inte riktigt sola som normala människor.
men jag kommer tillbaka till det.
för den största händelsen igår va ändå att honey kom hem :D:D:D:D:D:D
stackarn hade blivit 13 timmar försenad :/
men igår snackade vi med henne i tele innan hon skulle upp till kim i sthlm och se på nine inch nails ^^
iaf, jag har saknat dig såhäääääääääääääääääääääääär mycket!
hoppas du har det bäst i sthlm nu, så ska vi göra det bästa av den sista sommarlovsveckan (typ) sen.
asianbabes - soon together agian hahaha <33333

tillbaka till min stackars brända kropp.
det gör ont haha.
men ah, solade inte baksidan av mig nåt igår, men har ändå lite ont fortfarande men men.
och jag täckte för ansiktet ett tag, vicky med HAH det måset sett lite småkul ut, två tjejer som ligger och solar med en tröja på ansiktet :P
men men, vad gör man inte.
nu är vi iaf rätt solbrända, även om det inte bara är brunt utan rött med haha.
men det kommer ^^

sen åkte vi till fristad för att se på family guy hos andreas.
vi kände oss verkligen som stadsbor när vi kom dit och inte visste vart vi va typ haha :P
och jag känner inte så mycket folk i fristad, men den första människan vi såg där va jens - den andra fristadbon bland stadsmusikanterna och då tycker jag det säger sig självt att det inte bor så mycket folk i fristad hahaha.
sen joinade "gandhi" holmstedt (!!!!!!!) och martin som hade klippt gräset och va mätt.
hur som helst, så älskar jag family guy och det här va det roligaste klippet från det vi såg igår:
http://youtube.com/watch?v=1_lwVf7-bM0
och det här är varför jag gillar family guy (och en bekräftelse på att min humor är ganska konstig och flummig):
http://youtube.com/watch?v=7I2pV-J0a_M&mode=related&search=
sen gick vi runt lite i fristad, till skallesjön............ ELLER NEJ det är ju samma sjö som på almenäs, ÖRESJÖ!!!!!!!!!!!!!
som vicky kom på igår hahaha.
sen va jag så trög att jag ba "är det långt till skallesjön?"
suck man blir som man umgås säger jag bara :P
så då kom en glödlampa (HAHA jag skrev glödlama först och skrattade för mig själv) ovanför mitt huvud till användning.

just det, det här är intressant, konversation från igår:
- varför heter det indianpopcorn?
- för att dom är extra salta! svarade jag som om det vore självklart.
men vadå, indian - salt, är det NÅN som ser kopplingen? hahaha
men det är väl det dom är, extra salta alltså?
om det är nån som vet så får ni gärna höra av er...

idag har jag och vix varit lite snabbt i stan, gjort smoothies, kollat lite satc och sen satte vi upp vårat tält för att se om vi kunde.
det kunde vi faktiskt, även om det blev lite skevt haha.
så imorrn bär det av till pusmountain (haha fattar ni vad ja gjorde där)
om inte, så ska vi till varberg....
anyway, vi kom ju aldrig iväg på nån restresa pga det pissiga vädret som gjorde att dom plötsligt blev jättedyra.
så here we are now.
men det ska bli kul att komma ifrån borås iaf, och det ska ju bli fint väder :)
vi, ett tält, cider,bikinis, lite nudlar, bröd, solskyddsfaktor och ett glatt humör - det kan inte gå fel hahaha.
har vi tur kanske vi har lika kul som på den här bilden som är min favvobild på oss haha:
image269

så jag skriver nog inte mer nu.
hoppas vi har kul, för det förtjänar vi! hahaha
so long, see yah sunday night ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevlig kväll!:D

2007-08-13 @ 00:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback