IB05A

mobbat tycker jag.
att vi inte bara kan hete IB3A.
jaja.
första dagen i skolan va väl inte nåt speciellt precis, två timmars onödigt prat som vanligt haha.
va extremt trött, osocial och kände mig som en zombie :P
så idag ska jag försöka lägga mig tidigt, vilket inte blir så svårt då mina ögon är på god väg att stängas just nu.
efter att vi lämnat mentorssalen som är på FEMTE fucking våningen så drog vi (jag, vix, honey, berg och malin)oss mot stan där vi träffade tea och sofia.
vi gick runt lite, sen åt vi på rådhuset och satt där och va högljudda och jobbiga i cirka två timmar.
men det va riktigt kul, kommer inte på några roliga citat nu för vi sa för mycket haha.
sen va vi allmänt luffiga på stan.
jag skadade mig i en rulltrappa..... hahaha.

hmhm det här blir väldigt osammanhängande.
får försöka imorrn igen och hoppas att ja inte är såhär trött.
gaah.
gonatt :P

Kommentarer
Postat av: sveeeeen

hahaha, bara för att du är klantig(L)

2007-08-22 @ 20:36:31
Postat av: h0nung

HAAHAHAHAHAHAHAAH (LLLLLL)

2007-08-23 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback