kräftan is back

nu ser jag ut som en kräfta igen.
varit på kype med vicky mellan 11-17 typ haha.
men det va skönt, äntligen värme.
som nöje gjorde vi följande:
- 20 frågor, och den svåraste någonsin fick jag. Vicky tänkte på lars son! han har tydligen nämnt att han har en son som är 14 nån gång hahahaha. men ja gissa rätt till slut, även om ja inte hade en aning om att han hade sagt det. för ja frågade om det va en lärares barn och ah, gissade på lars sen hahaha. det roliga va att hon vet ju inget annat om honom förutom att han är lars son. så på frågor som är han lång, tjock, söt osv sa hon bara "vet inte" hahahaha.
- kollat på folk. skrattat åt folk. vi är hemska människor :P
- kört en pest eller kolera lek, typ "skulle du hellre aldrig klippa dig eller aldrig raka benen?".
dom flesta ultimatumen innehöll dock, skulle du hellre XXX än att ha sex med XXX hahahaha.
det va förvånansvärt mycket saker vi hellre gjorde än att ligga med just XXX haha :P
vi hade kul iaf.
och nu är jag röd och varm.
men rött blir brunt såsmåningom, i hope haha.

HONEY VART ÄR DU?
<33333333333


snart kommer gästen från färöarna.
det ska bli intressant haha.
dock kommer hon ockupera mitt rum så jag kanske inte får min dagliga datordos.
men men, det ska väl bli varmt imorrn också?
almenäs here we come i så fall.
och då ska jag använda solskydd ^^ '

jag känner mig förövrigt väldigt duktig som läste lite i teoriboken igår.
fast jag får ångest av den och av hela körkortsgrejen.
jag måste nog läsa och försöka det mesta av  teorin nu innan skolan börjar, OCH övningsköra igen.
annars kommer det inte gå, ja kommer va totalt screwed.
pappas mål är att jag ska ha det innan jul, och det är egentligen mitt också men det känns så himla svårt haha.
jaja, jag vill inte åka kollektivtrafik hela livet så det är väl lika bra att lägga ner lite tid nu.
det va kul att det stod såhär i teoriboken: "barn är små till växten, och därfär är dom svårare att se än vuxna"
HAHAHAHAHAHAH.
det fick jag läsa många gånger för att det skulle sitta :P
ska jag läsa lektion två nu?
vi får se :P

Kommentarer
Postat av: Vicky

jag har bränt mig!!!! det gör ont i ansiktet och det är überrött :(:(:(:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback