mamaaaaaaaaa, just killed a man

igår, när jag hade varit världens bästa syster och tagit hand om alice tillräckligt tänkte jag göra nåt vettigt som att läsa saker till min extended eller plugga teori.
så det sa jag till min kära vän honey.
då sa hon "okej, men vill du inte hellre åka till knalleland?"
det ville jag.
HAHA.
det va ju bra :P
ne men det är ju fortfarande lov så haha, även om skolångesten kommer krypande, eller snarare kommer kutande haha.
men jag hittade iaf en jättefin tunika, så det va lätt värt det  ^^
sen åt vi glass, persika/hallon är den godaste smaken ever!
sen träffade vi vicky, berg och mirry och hängde med dom lite innan jag drog hem.
förresten så skadade jag mig på en klädhängare på MQ hahaha.
har värsta rivsåret på armen nu, det ser lite emo ut haha
mamma ba "HAHA, du får ta det lugnt när du letar fynd!"
hon är så snäll hon hahaha.
det är därifrån jag har fått min något bitska sida haha och det skämtade vi om ett tag igår.
mamma "vadåååå, säger du att du har fått nån DÅLIG sida av mig, va va va?"
då jag har fått alla sidor av henne så är det nog så, alla sidor är ju inte bra ^^

sen kom andreas hit, och vi kollade på family guy lite.
det är verkligen sjukt kul hahahha.
typ peters
pokerface
sen orkar ja inte leta upp fler moments :D
vi gick till lekplatsen (haha) och andreas berättade om när han missuppfattade hur han skulle hoppa av en gunga.........
hahahahahahah.
och jag berättade om min balansgångsincident när jag ramlade och tog emot mig med tänderna :P
det gjorde ont :( hahaha

jag upptäckte även världens roligaste videodagbok igår, eller han ligger på delad förstaplats med det där psychot som linnea hittade hahaha.
chris crocker heter han, och han berättar why he's gay
jag rekommenderar honom starkt! hahaha

hm.. idag måste jag egentligen ta tag i en massa.
men eftersom jag hade tänkt ägna tors-lör till att supa bort mina hjärnceller så kanske det inte är nån mening med att göra nåt  än? :D hahahaha
jag hoppas på övningskörning iaf, för det är både kul och något vettigt haha.

åh, tänk om jag hade varit här nu, och hela sommaren hade varit kvar.

image215
det hade varit bra haha.
och där har jag på mig mina bortsupna solbrillor hahahah.
shit att det va två månader sen ändå!
det känns verkligen som om det va nyss.
gaaaaaaaaaaaaah.
ge mig mer tid!

Kommentarer
Postat av: h0nung

hahahahahaha :D åååh hultsfred var lätt det bästa med den här sommaren (LLLLLLLLLLLL)

Postat av: Josefin

Hmm, jo, har för mig att vi ska göra en internal iaf.. Men vet INGEN som gjort dem förutom Maja. Tror inte att jag kommer få tummen ur och göra dem heller.

2007-08-15 @ 23:40:41
URL: http://josefinsamuelson.blogg.se
Postat av: Anna

jag vill också tillbaka :D haha
ska vi supa bort hjärnceller i göteborg ihop i helgen?
^^

2007-08-17 @ 11:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback