möh

det här har varit en av dom tråkigaste lovdagarna.
är inte på bra humör.
jag har jätteont i halsen, igen.
suck.
och saker som måste göras tar emot så jävla mycket att det inte är sant.
fan.
jag känner verkligen höst (tri)stressen redan nu.
och jag tänker verkligen för mycket.
på onödiga saker som jag vet kommer ordna sig.
jag är en sån, som ältar sönder saker.
men så kan det va.
det finns iaf folk som är värre med sånt.
nu ska jag sova och imorrn ska jag rycka upp mig bigtime.
då kan jag skriva om gårdagen också, orkar inte det nu för det passar inte i det här klagodeppinlägget haha.

jag har sett två filmer idag.
först smala sussie för typ 10de gången.
snälla människor se den!
min favoritfilm som sagt en massa gånger haha.
dom som inte tycker den är bra kan få slå mig efteråt.
jag lovar.
och nu har jag precis avslutat this is england efter ett tips av honey.
den va verkligen bra.
vill inte avslöja så mycket eftersom den är relativt ny.
se den!
blir ni inte berörda är ni gjorda av sten eller nåt.

för övrigt har höjdpunkten på dagen varit min övningskörning.
det är ju riktigt roligt, borde verkligen ha börjat tidigare.
jag känner iaf min utveckling mohaha.


gonatt, ses imorrn med ett bättre humör ;)
och förhoppningsvis en frisk hals, annars vet jag fan inte vad jag gör.
det här är INTE normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback