NRJ

ska till liseberg nu, på NRJfestivalen ^^
det blir nog kul, hoppas det inte börjar regna bara.

ni får ursäkta mina humörsvängningar på bloggen haha.
men jag blir alltid lite konstig typ precis när ett lov ska ta slut.
halsen är fortfarande inte bra, och det är förjävligt.
orkar inte gå och kolla upp det en gång till, men är väl så illa tvungen.

well well.
i fredags va jag på fest, som hölls av två stycken i paralellklassen och en som gick på boda i vickys klass.
men vi va inte bjudna av dom, utan av andreas hahah.
så dom fick sig en överraskning :P
det kom rätt mycket folk, så vi såg en del vi kände igen.
vi lämnade stället relativt tidigt, men det va bra för typ alla andra hade tydligen åkt med nästa buss haha.
sen satt vi på mc donalds och gick runt i stan lite där vi träffade på lite folk, och lite konstigt folk haha :D
vicky och jag avslutade kvällen med dom godaste chipsen - hot sweet chili :P

på förmiddagen när vi skulle åka hem från vix syrra gick vi in på tant grön för att hälsa på sofia.
där träffade vi stina, fatima (gamla och nya franskalärare) och laure med familj.
det är utbytesstudenten från frankrike som ska gå IB2 ^^
det va kul, men kände veeerkligen att franskan va ringrostig.
gaah.
sen fick vi mackor av sofia :D:D:D
oj ja måste visst dra nu, men vi träffade ett fyllo också, vår roliga konversation finns på http://vix.blogg.se, håll till godo :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback