tell me

fsdjkfhdsjkfsd ja hade tänkt lägga in lite trevliga bilder, men screw that för det krånglar nåt fruktansvärt.
sitter här och tuggar på toffifee som alice tyckte dom skulle köpa hem till mig från danmarksbåten HAHA.
hon känner mig för väl, men det är ju mini-me så ^^
egentligen borde jag städa för imorrn kommer mina föräldrar kompis från färöarna hit och hon ska självklart sova i mitt rum.
som ser förjävligt ut haha.
men jag har iaf börjat och rensat soffan från kläder.
it's gonna be a long night :P

igår lyssnade jag och vix på im yours med jason mraz i två timmar exakt haha.
och blev nostalgiska.
snackade om hur livet på högstadiet, början av ettan, gymnasiet överhuvudtaget och framtiden.
och ja, jag måste säga att framtiden skrämmer mig.
eller inte själva framtiden då, men att det enbart beror på mig hur allt kommer bli och att jag måste ta tag i det.
jag har alltid varit väldigt bestämd och vetat vad jag vill, men det är bara det att nu är inte allt så lätt längre.
det kommer krävas en del eftertanke för att fatta såna här beslut.
vill ju inte enda up på fel plats och göra fel sak.
och jag ska klara mig själv.
visst jag kan laga mat och förhoppningsvis ta hand om mig själv något sånär, men ändå!
jag måste bygga upp ett socialt nätverk helt på egen hand haha.
nej, det kommer antagligen bli mestadels kul - men damn vad jag kommer va nervös.
och det är bara ett år kvar.
för anna är det bara en månad ungefär.
tiden går fort.
det va nog vad vi kom fram till, jag och vixan :P
att man kommer ihåg saker som om det vore igår fast det va två år sedan.
on the other hand så har man säkert glömt saker som faktiskt hände igår.
det är ju så vi fungerar, vi får helt enkelt välja ut det som betyder något för oss.
eller ibland väljer vi inte, vi vill egentligen bara glömma något men ändå etsar det sig fast och vill helt enkelt inte låta våra hjärnceller vara ifred.
oj vad "djup" jag kände för att bli såhär kring midnatt till den femte augusti.
jag ska flödeskriva nu (det är väl iofs vad jag har gjort hittils men ah)
det jag menar är att ja, som jag fick höra senast i fredags, jag är en sån som tänker på vad andra tycker om mig och kan älta en specifik händelse om och om igen.
det är bara sån jag är.
jag vet att det är onödigt egentligen men det är väl inte mycket jag kan göra åt det, tror inet jag är ensam om det precis haha.
där är ytterligare en grej med mig.
"det är bara sån jag är" är tydligen ett argument vissa stör sig på.
man ska ändra på sig för att passa sitt umgänge eller för att ha en stabil relation.
men varför egentligen?
om det verkligen bär en emot att ändra på sig för någon annan så är det väl helt enkelt inte rätt?
är jag en jävla bitch om jag inte viker mig, eller står jag för vem jag är?
jag vet inte.
och visst, det handlar om att ge och ta självklart.
det verkar va så lätt för vissa.
samma sak med att veta hur man känner, det verkar va otroligt lätt för vissa.
grattis till er!
själv tror jag att jag har väldigt svårt för det och det har också medfört att jag till slut blev en jävla bitch som har fört någon bakom ljuset.
och nej, det va inte min syn på det hela.
om jag verkligen tyckte det och va medveten om det, hade jag varit en bitch.
nu när jag ser tillbaka på allt kan jag förstå det, men det gjorde jag inte då.
men nu är jag en efarenhet rikare och vet att det inte är så det ska kännas och vara helt enkelt.
varför jag tänkte på det här nu vet jag faktiskt inte, men nu har ja skrivit det personligaste inlägget på länge bara för att bilderna krånglade så håll till godo haha.
och för er som har tagit er ända hit, kul för er, nu ska jag berätta om min vildaste sexfantasi.




not.
hahahahaha okej nu blev allt som vanligt igen :P
om det blir 30 grader imorgon ska jag fan pressa järnet.
men HELST av allt vill jag träffa honey som kommer hem imorrn!!!!!!!!!!!!!
fan vad du är saknad älskling.
vet inte vilken tid du kommer hem dock, och i övermorgon åker du ju till kim.
snälla ha lite tid med oss iaf! <333333333333333
annars får jag och vix tröstshoppa i gbg ^^ hahaha

ja just det, städa va det ja.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback