what comes before part B?

just nu lyssnar jag på mika och gör mig iordning lite.
satt precis i köket med mamma då hon hittade en annons om telefonförsäljningsjobb man kan göra hemma (säger inte vilken tidning, eller vad för det ska bli mitt! hahaha) som ja ska försöka kirra haha :P
hur som helst svarade dom inte när ja ringde, så får väl prova imorrn igen.
men mamma ba: fast elza, då måste du typ droga ner eller nåt dig så du inte pratar så fort...
HAHAHAHAHAHAHHA, min mammas råd alltså <33333333

jag är så fruktansvärt trött egentligen (inte pömsig...) för jag sov dåligt inatt.
visste ni förresten allihopa att pömsig inte är ett puttinuttigt ord som jag trodde, utan att det betyder sexuellt utmattad?!
wtf!
haha.
jag som alltid brukar säga det till alice, nu får ja sluta med det.

ikväll blir det iaf utgång, swing here we come :)
innan dess ska jag nog fixa en smoothie, som en energikick ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback